mandag 14. mai 2012

Helga

Fredag kveld var jeg p[a] PROM! Men det var ikke mitt eget prom, jeg ble bedt til en annen skole av en gutt som heter Craig (bilder p[a] facebook). Det var utrolig morro! Jeg koste meg masse. N[a] gleder jeg meg enda mer til L[o]rdag for da er det PROM p[a] skolen. Guess what?!?! Vi skal kj[o]re limo!! Det blir meg og Letis f[o]rste gang!! Vi gleder oss mega masse!!

L[o]rdag tok jeg tattovering. Jeg ble utrolig forn[o]yd med den (bilde ligger p[a] facebook). Etter det s[a] gikk vi p[a] shopping. Jeg har v[a]rt p[a] leting etter kjoler og denne ganga fant jeg 2!! Kjempe forn[o]yd!!

S[o]ndag var det morsdag her i Amerika. s[a] vi gikk ut og spiste med familien. Det var koos, men jeg var ikke helt i form, s[a] ville egentlig bare legge meg! Jeg begynte ogs[a] og pakke litt i bokser for [a] sende hjem til Norge!! Sykt hvor fort det g[a]r n[a]! Bare 23 dager til jeg kommer hjem! 

See yah

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar