fredag 24. februar 2012

Maritoo på besøk

heyheyhey
Forrige torsdag fikk jeg besøk av venninna fra Haugesund!! Jeg lagde fin plakat, kjøpte ballonger og henta henne på flyplassen! yeeeey



Fredag var hun med meg på skolen! Tror hun syntes det var gøy og se den amerikanske skolen. 
Vi satt igjen i garderoben med de andre basketball jentene etter skolen, spiste pizza og koste oss! Marit fikk kjørt de gule bussene for første gang, wiiiiii! Jentene vant kampen med 2 poeng. Guttene tapte med 1 poeng. Det var sykt spennende! Tydeligvis den rette kampen og ta med Marit på ja! 
Marit fikk også smakt Taco Bell for første gang! Gjett om hun likte det ja! heh

Lørdag var vi på shopping. Marit gikk berserk på senteret. Hun plasserte meg på en benk med alle posene mens hun gikk og shoppa! yeah
Senere var vi og spiste middag med noen venner. 

Søndag fikk Maritoo endelig sove litt ut. Jeg stod opp tidligere for å gjør litt lekser. flinka. I 4 tida gikk vi og spiste på Hard Rock Café downtown Louisville. Meg, Marit, Jim og Sandy, koste oss med burgere. Etter det var vi på et show, komedie show faktisk, med Christopher Titus. Han var utrolig morsom! Det var et par ganger jeg hoppa litt ut fordi han snakka litt fort, men alt i alt var det utrolig morsomt! 







Mandag var jeg på skolen mens marit var hjemme. Hun klarte og låse seg ute i 3 timer, hehehehe... Det var gøy. Godt det var solskinn og varmt ute!! good job maritoo
Senere var vi å så filmen, The Vow! Ble utrolig skuffa over den, hadde vel litt for store forventninger til den.. Men men, helt ok!

I 2 dager nå så har jeg og marit ligget syke hjemme...... Utrolig typisk at vi begge skal bli syke akkurat når hun er her.. Forbanna dritt asså! Men begynner og bli litt bedre nå.. Skal ordne neglene våres i dag, så vi får se hvordan det går! I morra skal vi egentlig på et bilshow, men vet ikke om vi orker. Vi får C! snakkisss


1 kommentar:

  1. God bedring til dere begge og håper at de siste dagene blir fine før Marit reiser hjem igjen :)
    Klem, mamma.

    SvarSlett