lørdag 11. februar 2012

Senior night, Homecoming week og PepRally i bilder

Mandag kom jeg meg endelig opp ifra senga.. Jeg tok en dusj og følte meg litt bedre, men kjente enda at noe  hang igjen fra dagen før. På kvelden kom Jessica innom med en kurv fyllt med godteri og andre morsomme saker + et nydelig album fyllt med brev og bilder fra basketball jentene!! Det var kjempe stas! You just made my day.. Det er virkelig en fin ting som skal være med meg hjem i kofferten når jeg forlater livet mitt her i USA om 4 måneder..!
chiller med taco på senga

Jessica og meg!

Nydelig album

På tirsdag var jeg på skolen. Jeg følte jeg var litt for tidlig til å starte på skolen igjen etter operasjonen, så etter en halv dag så ble jeg henta av Jim. Dagen starta utrolig dårlig men ble bare bedre og bedre. På kvelden hadde vi senior night som betyr at det er Seniorans siste hjemme basketball kamp. Jeg måtte gå ut på banen først, sammen med Sandy, mens de sa navnet mitt og litt sånn fine ord om meg. Jeg måtte stoppe på midten og vinke. heh. Jeg ble faktisk ikke rød som tomat denne ganga, var nok for opptatt med og holde meg på beina at jeg ikke tenkte over alle folkan som satt og så på! Kelsey og Alexis kom med en kasse med alt mulig dill dall, et nydelig bilde og ballonger! Det var kjempe gøy! Vi vant kampen også.



Denne uka har det vært spirit week på skolen. Mandag var det Animal day, Tirsdag - 80s day, Onsdag - Neon day, Torsday - Star day og Fredag - BLACK & RED day!! (PepRally) Jeg kledde meg ikke ut denne ganga. Og jeg har dessverre ikke mange bilder fra uka, men Leti har lagt ut noen på facebook, sjekk ut hennes facebookside for bilder! På fredag stod meg og Leti opp klokka 5 for og ordne håret og sminka hennes. Jeg elsker jo og gjør det, så selvom jeg er litt handikappet så sa jeg fort ja til å stelle henne! PepRallyen starta klokka 12, og da var alle klassene i gymsalen. Gymsalen var helt stappa som vanlig! Men denne ganga var det ikke så fryktelig varmt som forrige gang, heldigvis! heh.. De introduserte alle som gikk for homecoming, som altså stilte som kandidater for å bli Queen eller King. Mercedes, Leti (Spania), Lennart (Tyskland), Andreas (Norge) og 20 andre ble introdusert. Alle hadde nydelige, lange kjoler! 











Jeg ble igjen etter skolen sammen med basketball laget. Vi var i garderoben og chilla, spiste pizza, drakk polar pops (brus) og koste oss! Rart hvor fort sesongen har gått. Føler som om det var i går vi hadde conditioning og var ute og løp! Vi vant kampen mot Fairdale. I mellom jentans kamp og guttenes kamp så kårte de hvem som ble vinneren av Homecoming Queen og King. Blandt de 10 finalistene (5 gutter og 5 jenter) var Leti, Lennart, Andreas (3. utvekslingsstudenter!!), Mercedes, Brittany, Max Clemons osv. Mercedes og Max Clemons ble årets Homecoming Queen og King!! Mercedes hadde ikke forventa det i det hele tatt! Hun ble ganske så sjokka! Max er topspilleren på basketball laget (typisk amerikansk, kapteinen på basketball laget blir Homecoming King!). Under guttenes kamp så satt jeg med Leti og mange andre. Selvfølgelig, just my luck, så kom det en fyr fra banen som skulle rekke ballen før den kom utenfor linja, han kasta seg ut mot meg og stoppa med og trøkke på beinet mitt og tok tak i kneet mitt for å ikke falle. Fy søren, jeg kan trygt si at jeg ikke snakka pent språk da. Leti skjønte ikke helt hva jeg sa, alt skjedde så fort at jeg snakka norsk! off av meg.. Det var ikke godt. Men jeg vet han ikke mente det da. Ikke nok med det, så klarte jeg og tryne når jeg var på vei inn i bilen senere. #UlykkesfuglTil1000


crazy people



godt noen liker krykkene mine.. Dritt lei av de allerede! Bare 5 uker igjen til jeg skal brenne de.


Men oppsumert alt i alt, en grei uke her i statene!

Nå er det bare 5 dager igjen til Marit kommer!!!!!!!! WhoopWhoop


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar