onsdag 28. mars 2012

Begynnelsen på slutten...

Nå begynner det virkelig og ikke bli lenge igjen til jeg sitter på flyet hjem til Norge! Flere av utvekslingsstudentene har begynt og fått den eksakte avreisedatoen nå, men meg og Leti har ikke fått. Tipper de er rett rundt hjørnet! Jeg får ofte spørsmål om jeg liker det bedre her enn hjemme. Helt ærlig, så vet jeg ikke hva jeg skal svare på det. Jeg har fått så utrolig mange gode venner her borte! Det blir så vanvittig trist og skal reise fra dem. Hvertfall når jeg har i tankene at jeg kanskje aldri kommer til å se dem igjen.. Nå er det snart bare 2 måneder igjen til jeg står på flyplassen i Norge. Det er sykt ass! Dette året har gått så altfor fort.. Skummelt og tenke på hvor fort det faktisk har gått.. Jeg gleder meg veldig til å se alle dere der hjemme igjen selvfølelig! Men igjen blanda følelser. Nå skal jeg bare ikke tenke noe mer over det og kose meg MAX de siste 2 månedene!! :-)

Jeg fikk meg Prom Date i dag forresten! Og nei, han er faktisk ikke Amerikansk. Han er fra Tyskland! Vi er gode kompiser, så det blir knall morro! :D Ellers så sitter meg og Leti spent og venter på posten hver dag. Jeg har nemlig bestilt 2 T-skjorter over nettet til oss begge! Bare fyllt med intern humor, men det blir bra vettu!! hahaha kommer til å savne den jenta ass!

Dette er meg og Timmy! Jeg er noe som kalles for "PeerTutor" som vil si at jeg hjelper til meg de funksjonshemmede ungene på skolen hver 1. økt! Det er en utrolig fin klasse og de er så morsomme og være med! En fin start på dagen hver dag! Timmy er min Buddy! :-)

BTW, er sånn over 30 grader hver dag nå heheheh U jelly? lol



EN STOR NYHET!!!!!! JEG TRENGER IKKE BRUKE SKINNA NOE MER! Den store skinna som jeg brukte på beinet i disse 7-8 ukene etter operasjonen! Jeg er så dritt lei av an, men i dag så kunne jeg gå fritt ut av PT bygninga! :-) DEN følelsen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar