søndag 18. mars 2012

Mars

heiheiehieheiheie
lenge siden nå jaa! Sorry for lite blogging, men har skjedd masse i mars måned!
4. mars var jeg i ei amerikansk kirke for første gang! Det var en utrolig opplevelse. Er ingenting som den Norske kirka.. Kirka i Norge er jo gørrkjedelig i forhold til kirka her nede! Vi starta med og synge 4 sanger, de hadde fullt kor og 4 personer som ledet sangene. Bandet var på plass med god bass og alle i salen var med på sang! Etter kirka gikk jeg med Becca, Nadya og Aimee til ei Youth gruppe med bare ungdommer som satt og prata. Det var koselig! Jeg ble også kjent med en kjekkas der ^^ Ikke siste ganga jeg går der heheheh

Senere den søndagen var meg, Leti og Kyle (som jeg skal på Ringdance sammen med) og så på en basketball kamp. PRP vs. MOORE. PRP vant og gikk videre i State tournament. Tirsdagen etter spilte guttan mot Bullitt East. DET VAR EN HELT SJUK KAMP! PRP lå under hele kampen, men på slutten så var det 44-44, og bare 3 sekunder igjen. Bulitt East sin ball og han ene scorte fra halvbane (luckyshot) rett i kurva...... Alle fra Bullitt East storma banen!! Det var helt vanvittig... Sykeste jeg har opplevd inne i en gymsal!!

BTW: Jeg klarte og miste bank kortet mitt. heh.. 2 uker uten <3 Godt mamma og pappa kom med banken <3 heh

TORSDAG 8. MARS
Dagen mamma og pappa kom!! Jeg stod på flyplassen og venta på de, det var rett før de kom, jeg trodde jeg så pappa sikkert 5 forskjellige ganger, men så var det ikke han. Men når jeg fikk øye på dem gjennom kontrollen så brøt jeg ut i tårer! Jeg pleier egentlig ikke og grine over sånt, men denne ganga var det annerledes.


Fredag tok jeg dem med til skolen. Jeg viste dem rundt til alle lærerne mine, rektoren og vennene mine! Jeg tror de syntes det var en ganske utrolig opplevelse og få se hvem jeg går med og hvor jeg tilbringer dagene mine her nede i USA. Senere var vi på Softball game! PRP vant, men vi måtte gå før det var slutt fordi det ble itt kjølig + at vi måtte rekke middagen! Vi spiste middag på Hard Rock Cafe hele gjengen! Koooooselig



Lørdag var meg, mamma og Sandy på leting etter Prom kjole til meg! Vi brukte nesten hele lørdagen på det. Vi fikk også gjort neglene våre! Gelé negler <3 Pappa og Jim var å så på et carshow eller noe sånt. De hadde visst kost seg veldig! Mamma fikk også testa ut TacoBell for første gang! Hun likte det! yeah, jeg vurderer og åpne en når jeg kommer hjem til Norge og bli rik på tacos!

Søndag tok jeg dem med i kirka! Det likte de. De syns også det var en opplevelse og se hvor stor forskjellen faktisk er! Etter det gikk vi litt på shopping igjen. Og når vi kom hjem, så stod steaken på bordet! naaaam godt


Jeg hadde en fin langhelg sammen med de gamle! Er nesten bare 2 måneder til jeg ser dem igjen, så er ikke såå lenge til! :-)

Lørdag for en uke siden så reiste Leti til Chicago med foreldrene sine. Jeg har vært alene, uten henne, i en hel uke nå. I går kom hun hjem igjen, sammen med foreldrene hennes! De er utrolig koselige! Mor og far nummer 3! haha
hele forrige uke var det rundt 25 og 30 grader her i louisville! Jeg gikk rett hjem fra skolen og la meg ut på trampolina for å sole meg! Og senere gikk jeg med venner. Kanskje ikke så lurt og gå å henge med venner når man finner ut at man har F i historie.... heh... Jepp jeg failer US. History, heh..... wopsi. nei men den karakteren skal opp!

Fredag var jeg på kino, en ny film som heter 21 Jump Street!!!! DEN VAR SYYYKT BRA! epic
Anbefaler virkelig alle (helst tenåringer kanskje) og se den!!! Jeg lo gjennom hele filmen. Pluss du får med en sjikkelig BONUS: Channing Tatum er i hovedrollen!! uuuh han er digg ass.. hehh

Lørdag var jeg på min aller første Baseball game!! Det var utrolig morro :-) Fine gutter spiller også, blir jo ikke bedre enn det vettu! Så det blir ikke siste kampen det! heh

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar