onsdag 2. november 2011

2 days left

Nå er det bare 2 dager igjen av første semester. Vi har 3 semestere i løpet av året. Så er ferdig med 1/3 av skoleåret mitt i usa på fredag! det er rart og tenke på... Det er på slike dager jeg kjenner at jeg virkelig kommer til å savne dette stedet, alle vennene mine og familien.. Men skal ikke tenke mer over det, nå er det bare og se fram til de 2 neste delene! Håper det blir like bra som første del.

På skolen i dag fikk jeg endel spørsmål om hvordan det gikk med meg. Det hadde nemlig blitt spredd et rykte om at noen hadde sparket meg i fjeset. haha. "No, she kicked me in the back of my head, no big deal". Og folk jeg ikke aner hvem er sa hei til meg og ropte "norwegian nightmare". heh. jeg hadde prøve i pop culture i dag forresten. det gikk greit tror jeg! I morra er det tid for matte og fredag er det slutten av første semester. Vi skal ha noe som kalles for Potluck - som betyr at alle må ta med noe som de har lagd hjemme også skal vi dele alt på skolen i engelsk timen og spiseee. Ei jente skal lage sushi - tipper du er misunnelig Hannah! ;-)

I dag var jeg og gjorde neglene mine! Det var morro :D første gang jeg har gjort det. Jeg betalte 35 dollar som er ca 200 kr. Til og være gele + neglelakk så er det vanvittig billig spør du meg! Koster vel rundt 8-900 kroner i Norge! Så fornøyd med den dealen ja!

3 kommentarer:

  1. "Norwegian nightmare". haha, litt av et rykte du har fått! PS: Neglene ble KNALL fine. Heldiggris :)

    SvarSlett
  2. Er det våpen til neste kamp eller?? Fiiine! ;O)

    SvarSlett
  3. takk marina ! ble fornøyd :)
    yeah renate!

    SvarSlett