søndag 13. november 2011

Picasa

Har lasta ned et nytt redigeringsprogram i helga. Funker ganske greit til nå. Har redigert noen bilder av mine søtesmåtroll! Savner dere! Håper alt går greit på skolen og i barnehagen! Tante er glad i dere <3




Posted by Picasa


Denne helga fikk jeg se Anine igjen etter 4 måneder! Men hun ble dessverre syk, så fikk bare sett henne litt.. Ellers har det vært ei ganske chill helg. Spilte min aller første basketball kamp i går (treningskamp). Det var gøy! Annerledes, men gøy! I morra er det mandag som betyr skoletid.. Jeg er nokså lei av skolen nå! Vil bare ha ferie! Men hvem vil vel ikke det!? heh.. Btw. Nå begynner amerikanerne allerede og pynte husene deres med julepynt, radiostasjonene begynner og spiller julemusikk for fult og har sett et par juletre alerede satt opp.. Jeg elsker jula, så jeg syns bare det er morro! Gleder meg til å oppleve skikkelig amerikansk jul, selvom jeg kommer til å savne familien min hjemme i Norge. Tenk da, første jul uten familien min på 17/18 år! Blir rart..

xoxo

2 kommentarer:

  1. Nydelige og morsomme sammensatte bilder av ungene! Vi gruer oss alle til julefeiring uten deg, men trøster oss med at det er bare i år :)Og vet at du vil elske all pyntingen! Det er noe som enda sitter i meg etter alle årene siden :) klem fra mamma.

    SvarSlett
  2. Takk, ja det blir rart. Men gleder meg til og begynne og pynte for jul! kommer en pakke i posten og til dere der hjemme.

    SvarSlett