tirsdag 1. november 2011

Tapte med glans

Vi (seniors) tapte... Men jeg spilte nesten hele kampen og hadde det kjempe morro! Leti som var på junior laget spilte kanskje 4 min.. kjipt for henne. Amerikanske jenter kan bli ganske så irritert - det oppdaget jeg i dag. Jeg ble kalt bitch to ganger, og mens jeg lå nede på bakken var det ei som sparka meg i hodet. haha. det gikk greit. Jeg reiste meg og bare lo. Shake my head! Det var en fight der utpå og, mellom flere jenter! Det var AWESOME! hahah. Jeg løp forresten ca 72 yards (fra den ene enden av banen og nesten touchdown!) Etter det hadde de en "mann" på meg hele tida. det sugde. Men jeg spilte som sagt sykt mye. Jeg har to oppskrapte knær, armer, og hånda mi er skada. Ofrer alt for laget! Btw, det var egentlig ikke lov til å takle, men alle gjorde det. vi hadde flagg på oss som vi måtte rive av på de andre. det var taklinga på en måte, som stoppa spillet om du fikk tak i et flagg. jeg bomma litt på flagget og rakna hele buksa til hun ene. heh... det var gøy. jeg var crazy utpå der. alle kaller meg for the norwegian nightmare nå. sykt morro. status


Anyways, vi tapte 30-0. lol. her er noen bilder fra dagen <3

vi fikk malt joggebuksene våres og. på rumpa mi står det: Can't touch this

guttan kledde seg ut som cheerledere!


Dette er senioran! vi lagde en plakat. ikke spør meg hva det betyr lol


senioraaaaaaan!

Larsen #21 "Can't touch this"




Jonelle made me a poster!!

6 kommentarer:

  1. hahahaha, kjempen <3
    Men hvilken sport var det?

    SvarSlett
  2. det var amerikansk fotball!
    jeg var høyere enn ALLE på laget. LOL heh

    SvarSlett
  3. Hahaha, du er god Anna! :))

    Marina

    SvarSlett
  4. What? Har du begynt å spille det og nå?

    SvarSlett
  5. neeeei det var bare for gøy en gang. Jentene spilte football og guttene var cheerledere!! det var morsomt :D

    SvarSlett