onsdag 9. november 2011

tennessee del 2

Heey!
da har jeg atter en gang kommet tilbake til sivilisasjonen etter en kjempe fin (lang) helg i Gatlinburg, TN. Vi hadde nydelig vær hele helga rundt 20 grader. Jepp, nå begynner det virkelig og ligne på Norge med tanke på temperaturen. Går i bukser og hettegensere nå - noen (pyser) går med votter og luer + boblejakke. Men det er å ta litt hard ti spør du meg...
Lørdag hadde Leti en golf tournament for et Allstar team. Alle de beste spillerne spilte. Hun kom på 10 plass av 62 spillere! Go Leti! vi ble ikke ferdige med det før klokka 8-9 tida på kvelden!! Så hun spilte hull 18 i mørket. småsykt.. Etter det hadde vi en 4 timers lang kjøretur til Tennessee. Søndag morgan spiste vi frokost på pannekakehuset. Jeg hadde pannekaker med bjørnebær - nam! Deretter var vi på shopping og i 5 tida hadde Jim en overraskelse for oss! Han hadde nemlig kjøpt biletter til et show med hester og dansing + comedy! Det var vanvittig morro :D Og under showet serverte de mat - forrett - middag - dessert. Suppe - Kjylling - Bolle lignende ting. Det var utrolig godt! Senere var vi rundt og rånte litt. Meg og Leti satt vi bilen til Bruce and Stephanie. (De er noen venner av familien. Kjempe gøye! Jeg fant ut at jeg faktisk skulle ha bodd hos dem om Jim og Sandy ikke hadde tatt meg.) Vi kjørte rundt og plutselig så sa Steph at vi måtte ha noen amerikanske flagg og ta med hjem til familiene våres. Så hun hoppet ut av bilen og "stjal" to flagg utfor et hotel! hahahaha crazy woman. digger henne! Kjempe morro :D Senere på kvelden når hun sovna på sofaen - plutselig så reiste hun hodet og skrek ut - Kanye!! (for de som ikke vet hvem han er så er det en kjent artist i usa). Også sa Bruce at hun har hatt flere drømmer om han i det siste. haha..
Mandag var vi og rei hester, gikk i fjellene, fikk se mer fjell og mer fjell. Det var gøy! Tirsdag var vi på shopping. Meg og Leti koste oss mens de andre satt på verksted og måtte fikse bilen! De kom ikke fram.. haha! Jeg brukte nok litt for mye penger mamma. ehhe..!

I dag starta jeg 2. semester! sånn ser klassene mine ut:
1. English advanced
2. web design
3. U.S history
4. Photography
5. Algebra 2

Jeg liker ikke klassene mine.. Eller jeg liker selve engelsk og web design og fagene jussom - men jeg liker ikke folkan i klassene. Jeg hadde endelig klart og blitt kjent med de i klassen, og nå har alt blitt forandra! Jeg er ikke i de samme klassene med de samme folkan lengre.. Det suger max! Men jeg liker U.S klassen min - Kelsey, Rachel og flere av basketball jentan er i den klassen. OG det beste med denne schedulen er at jeg har 2. lunch - sammen med.... LETI! yeeeey. Så det er awesome!













5 kommentarer:

  1. Utrolig hva du opplever der nede, Anna! Du er heldig ;O)
    Lykke til med ny klasse og nye elever(himmel!). Du er flink til å se det positive i ting <3 Klem

    SvarSlett
  2. Heldig du er Anna som er kommet til en familie som er så flink til å dra deg med på ting, og få opplevd masse! :) Er sikker på at du blir fort kjent med de i den nye klassen, og at du vil trives :) Stor og god klem fra meg :) <3

    SvarSlett
  3. jepp! Traff den rette familien ;) hehh
    Går nok bedre etterhvert ja! <3

    SvarSlett
  4. Virker som om du og Leti er litt av et radarpar, som mamma ville sagt :) Bra at de tar deg med på så mye sånn at du får sett masse! Tipper du var flink til å ri hest.
    Miss you <3

    SvarSlett
  5. yes we are! Jeg var kjempe flink.

    SvarSlett