tirsdag 1. november 2011

PowderPuff game!!!!

heyheyehhyeyehey!
I dag skal vi spille amerikansk fotball kamp mot the juniors! Er sykt klar for aa slaa Leti og de! haha
Jeg tenkte jeg maatte lage et innlegg foor kampen. (ingen ting og gjoore i web design klassen pga jeg ble ferdig foor alle andre, hehe. btw han likte projektet mitt saa godt at han skal visst bruke det som eksempel til andre klasser, tenke dere hadde lyst til aa vite det, hehh..) anyways, I dag klokka 7 er kampen i gang! Jeg skal spille outside resiever - som er den som looper og faar tak i ballen og looper til man scorer touchdoooowns! Guttene skal vaere cheerleedere! Folk paa skolen i dag gaar rundt i cheerleederoutfiten deres, det er gooy! Jeg gleder meg veldig til i kveld. skal proove og faa noen til aa ta masse bilder som jeg kan vise dere!!

(sorry for skrivingen, men har ikke de tre siste bokstavene paa denne dataen.)
Later gator

1 kommentar:

  1. Kult Anna!! Masse lykke til! Gleder meg til å lese om hvordan det gikk! Håper dere scorer mange touchdowns!! ;) Btw, gøy med prosjektet ditt. du er flink :) stor og godklem fra storesøs M <3

    SvarSlett