søndag 30. oktober 2011

Lake Rudolph!

Awesome! Er nok det rette ordet og bruke for denne helga. Fredag ettermiddag dro vi over til indiana for å campe. En 2 timers lang kjøretur før vi var framme. Vi tilbrakte helga i en stor campingbil som Jim hadde bestilt 1 år i foreveien pga populæritet! Det var flere tusen mennesker på denne camping plassen i helga. Alle drar her når det er Halloween. Fredag kveld satt vi alle i vår gruppe (rundt 50 mennesker) trøtt rundt et stort bål. Eller barna løp for det meste rundt, men det var uansett masse folk. Vi spise chilli suppe/spagetti og koste oss! Leti hadde med seg 3 spanske jenter på turen. Amaya, Andrea og Leyre! Jeg har møtt alle før og de er morsomme! Vi hadde det kjempe morro sammen! lørdag morgan stod vi opp og satt oss i golfbilen (det var så stort område at vi måtte kjøre rundt i golfbiler), og ned til vannet. Det var flere ungdommer og kids der. Vi deltok i flere leker, det var spennende og morsomt. Den ene leken gikk ut på at to og to skulle kaste en vannbalong fram og tilbake og man måtte holde på helt til den sprakk. Den sprakk selfølgelig når jeg fikk den. Splash rett i trynet. Fikk en god latter ut av det ja.. hvertfall de andre..
Lørdag ettermiddag fant vi fram kostymene og gikk "trick or treat" rundt over hele campingplassen! Det var en ny opplevelse. Meg, Leti og Leyre var utkledd som "radioactive secret people" et eller annet. haha. Se bilder. Vi vandret rundt i 1 time ca, og godterposen var ganske stor etter det skal jeg si deg. På kvelden gikk vi på et diskotek ute. De hadde DJ og det var bare masse ungdommer der. Kan også nevne at det var et par kjekkaser der ja. Vi danset fra klokka 8 til klokka 11. Da sa bare beina stopp. Vi var utslitte men ikke helt klare for senga enda. Vi gikk tilbake til campen og satt oss rundt bålet med de andre voksne som var oppe. Vi hadde musikk, varme og latter rundt oss. Det var en koselig kveld.
Søndag var det tid for rydding, vasking og hjemreise. Vi trodde utsjekkinga ikke var før klokka 1, men neida. Utsjekkinga var klokka 11. Så klokka 9.30 ble vi våkna og måtte begynne og pakke. digg..

Denne helga har som sagt vært helt awesome. kost meg bigtime! Håper ikke det er siste gangen jeg får oppleve noe sånt.. Neste helg kommer Tennessee del 2 for vi skal dit igjen! Gleder meg veldig :-) Og helga etter der kommer min venn Anine på besøk! Fytti det blir digg å se ei fra Norge igjen!



Meg og Amaya



var ute i båter og!

yeeey

chiller max

to søte nerder!

tvillingan Carson and Colby

heey

Dette kostymet var bare det skjønneste! Ser ut som han rir på kjyllingen, men hans føtter er kyllingens føtter, fatte??

Noen av camp folkan

vi vant tittelen "scariest sight"

2 kommentarer:

  1. Ser ut som du har storkost deg i helga Anna :)Skikkelig misunnelig! Men hva i all verden var du kledd ut som ? hehe :P
    Marina

    SvarSlett
  2. Vi var radioaktive folk eller no sånt. hahaha!

    SvarSlett