tirsdag 4. oktober 2011

Spirit week - Twin day

I går var det class color day
freshmen - green
sophomore - orange
Junior - purple
Senior - tie dye

Det var ikke så veldig spesielt. Folk her på skolen er ikke så opptat av spirit week ser det ut til. I dag var det twin day. Min twin for dagen var min venn Katie! Vi hadde samme t-skjorte på oss også hadde vi håret ned. Selvom vi ikke ligner i det hele tatt så var det morro! Flere som hadde kledd seg ut i dag. I morra er det zombie day. Tenker jeg bare skal stå opp uten og gjøre noe så er det et perfect antrekk for dagen. hvis jeg kler meg ut hver dag så får jeg extra points lol. får extra points hele tida for forskjellige ting.

I kveld har vi enda en volleyball kamp. Denne gangen mot fienden Doss. Blir spennende og se om vi klarer og slå de! I dag er det bare JV og Varsity som spiller. Doss har ikke noe Freshmen lag.

My twin for the day!


2 kommentarer: