lørdag 15. oktober 2011

20 år siden kom en stjerne til jorda

15. oktober 1991 kom ei lita jente ut av mammas mage. Hun skrek og skrek og skrek. Hun viste alle at hun var ei bestemt ung pike. Hun var ikke gammel før hun fikk sine første fotball sko. Hun hadde talent og var en av guttene på laget. hun viste ingen nåde og scorte mange mål. Talent var og er enda noe hun har, men ikke bare på fotball banen. Svømming, drilling, turn, gitar you name it! Multitalent er et ord jeg vil bruke for å beskrive denne jenta. Skolen var heller ikke et stort problem for henne, selvom du kanskje sliter litt nå på universitet så vet jeg at du kommer til å klare det! Du har et stort hjerte og tenker på andre før deg selv. Du har ikke alltid hatt et liv på roser. Du har opplevd mye som mange tennåringer ikke kan tenke seg. Men du har holdt hodet hevet og blitt en utrolig flott ung dame! Jeg unner deg det. Vi har hatt våre stunder hvor vi kunne ha banket hverandre på grunn av lånt et klesplagg osv, men innerst inne så vet vi begge at det bare er klær og klarer alltid å komme oss over det! Ellers har vi for det meste gode stunder hvor vi ler til vi faller i bakken eller samtaler om hemligheter. Jeg savner de stundene... Jeg savner deg! Skulle ønske du kunne oppleve dette året sammen med meg.. Men jeg vet at du har det bra i Oslo, hvertfall nå som (mor og bigsis's) har vært og hjelpet deg litt med oppussing!
Gratulerer med dagen vennen! Håper du koser deg masse i kveld! Jeg savner deg. Kjempe glad i deg Marina <3

Fest med måte i kveld sånn at du ikke ender opp med disse to igjen!

skulle ønske du var på et fly nå på vei til meg!

You can do it!

Miss you <3

4 kommentarer:

  1. Nydelig blogg, Anna :) Vi sitter her og snufser både pappa og jeg :) Klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Så flink du er å sette ord på ALT! ;O) Kjempekoselig bursdagsblogg! Miss u Klem

    SvarSlett