lørdag 8. oktober 2011

Homecoming!

Jeg hadde en kjempe fin dag i går! Pep-rally var en syyyk opplevelse! Det var bare totally awesome! Først var det football game, Prp vant! Mange hadde kledd seg for dansen og klare til å shake litt på rumpestumpen sin. Meg og Katie gikk på toalettet etter kampen for å ta på oss kjolene. Dansen var i gymsalen på skolen. Vi gikk inn, betalte og ante fred og ingen fare. Jeg kom på at jeg glemte kameraet mitt i bilen til Jessica. Jeg gikk mot utganga men ble fort stoppa. "You can't go out again". Når vi først hadde betalt kunne vi ikke gå ut igjen før etter dansen!!! Hva for en regel er det??? Så jeg fikk dessverre ikke tatt noen bilder.... sorry you guys... ingen bilder for denne gang. Men vi har enda en homecoming senere i år, basketball homecoming. Anyways. Jeg hadde det gøy men jeg må bare få sagt at amerikanske jenter danser meget rart. de elsker å vise fram rumpa si og shake shake shake all the time... Og musikken var et helt annet  nivå enn på norske diskoer. Det var bare rap heleee tida. haha. Men jeg koste meg! Hadde en morsom opplevelse :)

1 kommentar:

  1. Victoria Grimestad;)17. oktober 2011 kl. 09:42

    Virker som du koser deg big time ;D !!

    SvarSlett