torsdag 13. oktober 2011

uka så langt

halla
har ikke blogget så mye denne uka - for har ikke skjedd så mye.
Det som er nytt er at jeg spiller ikke volleyball lenger men Basketball. Ja du leste riktig. Anna Larsen skal spille basketball ehe. Jeg har aldri spilt det før og treneren kunne ikke skjønne at det var sant, så noe riktig gjør jeg! Men kan jeg regler, ehnei! Jeg gjør mye feil føler jeg, men jeg lærer det nok fort! Skal låne ei bok om basket på biblo for helga, så da blir det lesing og læring! Får håpe det blir fint vær sånn at jeg kan ut og dunke litt.
I morra er den STORE kampen her. Prp vs. BUTLER. Butler er som sagt den store fienden her. Så blir gøy og se om football guttan klarer og slå de! Håper det. Alle skal kle seg i "black hole" t-shirt og male seg i fjeset! Får håpe det ikke regner. I dag har det regnet i bøtter og spann - som det fortsatt gjør. Tror det er første gang det har regnet såå mye her. (På lørdag var det over 30 grader og man kunne være ute og sole seg) Været her er veldig ustabilt, litt som Mandal egentlig.
I går tok vi Senior picture med alle senioran! Jeg kjøpte 3 bilder i dag. Vurderer og sende det ene hjem til deg mamma! Vi får se :-)
Btw, sitter og spiser knekkebrød med leverpostei nå! Det er digg. Måtte ha noe etter basket trening, v.mor skal til å lage mat nå! Tror det er noe pasta greier. Blir hvertfall digg med litt hjemmelagd mat igjen! Er ikke hver dag vi har det for å si det sånn..!

pent.

5 kommentarer:

  1. gleder meg til å høre mer om hvordan basketballen går :-D

    SvarSlett
  2. Gud hvor søt du var på det bildet <3
    Kan du ikke sende et bilde hjem til oss, eller legge de ut her? :) vil se! miss ya m8

    SvarSlett
  3. Ja, Anna, været er ustabilt i Mandal, men det er lenge siden det var 30 grader her altså..hehe.. Spennede med basketball! Blir gøy å høre fortsettelsen her :)
    Bare send bilde du!Bilder er moro det! Godt forresten å se at du er opptatt av sunn kost :) Klem mamma.

    SvarSlett
  4. HAHAHA! Du var faktisk skikkelig gøy på det bildet! Men legg ut bildene, søta <3

    SvarSlett
  5. hahah jada skal legge ut bildene!

    SvarSlett