torsdag 27. oktober 2011

Svar på spørsmålsrunde

Spørsmål #1.
Hva har vært det beste med reisen til nå?
Det var et vanskelig spørsmål. Er så mye som har skjedd på de 3 månedene jeg har vært her nede. Så mye morro - så liten tid. Men jeg kan si at campen var en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme. Jeg koste meg veldig, fikk mange nye venner og fikk se mye av USA. Utenom campen så må jeg nevne tennessee tur 1 (skal på enda en tur til tennessee neste helg). Vi var oppe i fjellene, kjørte Go-cart, Sling shot og masse karuseller! Det var kjempe gøy!

Spørsmål #2.
Er det mange kjekke gutter på skolen din?
Tja, neh, er vel egentlig ikke det. Jeg ser noen inniblandt, men sjelden man ser en kjekkas her i gården...

Spørsmål #3.
Hva er ditt favorittfag?
Mitt favoritt fag er nok pop culture, fordi læreren min er ganske fet. Men jeg har også fotografi som er bra også.

Spørsmål #4.
Hva pleier du egentlig å gjøre etter skolen og trening? 
Lekser veeeel. Har lekser hver dag. så hverdagen her er ganske lik hver dag. Skole, trening, spise, lekser, sove.

Spørsmål #5.
Hva savner du mest med Mandal?
Det er så mangt. Jeg savner venner, familie og norsk mat. Det er hovedtingene jeg savner med Mandal/Norge.

Spørsmål #6.
Gleder du deg til å komme hjem til håndballen?
JA! det gjør jeg. Jeg savner håndballen.

Spørsmål #7.
Har du smakt noen nye matretter som du liker veldig godt, og kommer til å fortsette å lage når du kommer hjem?
Jeg har smakt spansk potetkake! Det var godt. Jeg skal få oppskriften av Leti, så kanskje jeg kan lage det når jeg kommer hjem!

Spørsmål #8.
Hvis du kunne reist en plass i hele USA, hvor ville det vært?
Arizona for å besøke familie.

Spørsmål #9.
Hvis du kunne valgt en ting du ville tatt med deg hjem fra USA (kan være mat,en sjokolade, en butikk osv) hva ville det vært?
TACO BELL! Jeg sier til alle her at jeg skal starte min egen Taco Bell når jeg kommer hjem. Det er bare så vanvittig godt <3

Spørsmål #10.
Hva slags mat savner du mest?
Kjøttkaker i brunsaus.

Spørsmål #11.
HVOR MYE GLEDER DU DEG TIL RUSSETID, DANMARK, HYTTETURER, FESTER OG SIST MEN IKKE MINST MAGALUF??????
JEG GLEDER MEG VELDIG.

Spørsmål #12.
Er det virkelig så mange feite folk i USA som det blir fremstilt?
Ja.

Spørsmål #13.
Er det langt fra huset ditt til nærmeste Mc'Donalds?
Ja, må kjøre ca 10/15 min for å komme til nærmeste. Jeg har ikke spist McDonalds mat siden jeg var i Bosten tror jeg.

Spørsmål #14.
Hva gruer du deg mest til med å komme tilbake til Norge?
Til og si hadde til alle mine amerikanske venner. OG gruer meg til å komme hjem til nynorsken, samfunnsfaget, rett og slett den norske skolen.

Spørsmål #15.
 Er Amerikansk melk god?
Ja.

Spørsmål #16.
Hannah har tatt plassen din i klasserommet. Hvordan vil du takle den situasjonen når du kommer hjem?
Jeg skal dytte henne vekk og ta plassen min tilbake vel.

Spørsmål #17.
Hva har USA som ikke Norge har? (Positive ting)
Taco bell.

Spørsmål #18.
Har du forandret deg på noen måter?
Jeg har lagt på meg 5 kg.

Spørsmål #19.
SKA DU FÅ BESØK NÅR DU ER DER NEDE???
Forhåpentligvis, ja. Hvis Marit klarer og komme seg gjennom reiseruta si så får jeg besøk av henne. Ellers kommer foreldra mine på besøk ei langhelg før de ditcher meg og heller drar på cruise... takk dere. ehee

Spørsmål #20.
Trenger du mer sjokolade??
Jeg fikk sjokolade av Anita og gjengen denne uka faktisk! Men man kan aldri få nok av sjokolade ^^

Spørsmål #21.
Hvor bra gjør du det på skolen?
Jeg har 4 Aer og 1 B.

Spørsmål #22.
Er det slitsomt med basketball hver dag?
Nei, jeg syns bare det er digg og få trent litt!

Spørsmål #23.
Noen gutter på g?
Neh

Spørsmål #24.
Har du det bra? 
jepp, koser meg!!

Spørsmål #25.
Har du begynte å drømme på amerikansk? 
Jeg har merket i det siste at jeg ikke drømmer så mye. tror ikke jeg får tid, for går til sengs i 11 tida og står opp i 6 tida. Men ja, jeg har drømt på engelsk. Det var AWESOME.

Spørsmål #26.
Er det uvant å skrive norsk? 
nei egentlig ikke

Spørsmål #27.
Hvorfor begynte du med basketball og ikke forsetta med volleyball?
Fordi volleyball sesongen er ferdig. Nå starter snart sesongen for basketball! Vi skal trene hver dag nå fram til kampene starter, slutten av november og holde på til januar tror jeg!

Spørsmål #28.
Har du blitt kjent med mange nye folk?
Ja det har jeg! Det hjelper sykt med å spille sport her nede! har allerede fått kjempe gode venner på basketball laget!! :-)


Håper jeg ga dere noen greie svar. Sees over helga! Skal på camping, Lake Rudolf!! Det blir morro :D Halloween partyyyyy



6 kommentarer:

  1. Gøy å lese Anna :) Mange gode spørsmål og svar:) Ps: Jeg gleder meg til å se bilder av halloween, det er jo så stort i USA! :) Og forresten, så savner jeg deg :)

    Marina

    SvarSlett
  2. jeg savner deg og! skal ta masse bilder i helga :D

    SvarSlett
  3. haha visste den kom!
    ikke se vekk fra at me snakkes i mandal heller heh
    110 dagerr !!!!

    SvarSlett
  4. hvem var den siste kommentaren fra?

    SvarSlett