fredag 7. oktober 2011

Heeeey

På tirsdag vant vi kampen. Jeg spilte nesten hele kampen! jeeey. Onsdag var det zombie day, v.søs dra an heeelt ut og kledde seg ut. Skal vise bilder senere. har ikke tid nå. Torsdag var det Tropical day, det var kjempe morro! folk hadde hawaii skjørt og hatter, solbriller, badeballer osv!! :D I dag hadde vi black and red day, nesten alle hadde på seg skolens farger! I de to siste øktene så gikk hele skolen inn i gymsalen, det var tid for Pep Rally!!! Det var super awesome! Hadde det kjempe morro :D jeg måtte også ut på gulvet foran 2000 kids, si navnet mitt og klassen jeg er i, i mikrofonen. Det var skummelt. tror jeg klarte og ikke bli rød denne ganga ehehe.
I kveld skal vi først på football kampen, og deretter er det tid for Homecoimng Danceeee! Yeah.
Nå skal jeg gjør håret til nikki, deretter ta en dusj, ordne håret mitt og kle meg. Så snakkes i morra! heihei

1 kommentar: