mandag 17. oktober 2011

ulykken blir dratt med til usa

Når det gjelder det med at jeg alltid ble skada når jeg befant med på norsk jord så gjelder det for USA også. Jeg har atter en gang klart og blitt skada. Begynner og tro at det ikke er ment for meg å spille no sport.. Jeg har forbedret meg litt siden forrige uke, og trodde hvertfall jeg skulle klare treningene uten og bli skada. Men der tok jeg feil. Var på basketball trening i dag, så ut til å bli en ganske bra trening. Vi starta med oppvarming - jogging og tøying. Men så tror jeg at jeg starta litt for hardt etter det. Jeg løp i trapper, hoppet tau (100 hopp), sit-ups og push-ups. Kjente ingenting da, var enda litt støl fra lørdagen, men tenkte ikke noe mer over det. Utover treninga så skulle vi løpe fra en side av banen til den andre. Det var da det sprakk. Jeg har strekt 2 muskler, samme muskelen på begge lårene. Vel enten strekt eller fått lårhøne. Så jeg måtte stoppe og legge is på. Har aldri hatt det sånn før. Har hatt lårhøne, men det har kommet etter et slag men ikke fra bare løping. Så skjønner ikke helt hva som skjer. Typisk meg.. Hater det.. Men nå har jeg hatt is på, is/varm krem og nå sitter jeg med kompresjonsbandasje på, så får håpe det hjelper til treninga i morra! Hvis ikke så blir det en kjedelig trening med sit-ups og push-ups på sidelinja..

2 kommentarer:

  1. uff.. skader som alltid ja! håper du blir fort frisk, så du kan komme deg utpå banen igjen!

    SvarSlett
  2. Shit...!! God bedring og lykke til med neste forsøk ;O)) Klem

    SvarSlett