søndag 9. oktober 2011

Scavenger hunt!!!!

Har dere noen gang hørt om Scavenger hunt?? Nei, tenkte meg det. Lørdag kveld var jeg og resten av volleyball jentene på sleepover hos DeAsia. Vi var 12 jenter som kom. Sinnsykt fint hus de hadde! Vel, de fleste husan her nede er fine damen. haha anyways - Vi bestemte oss for å finne på noe sprell, så vi skrev ei liste over ting vi måtte gjør før kvelden var omme. Her er et innblikk av et par av tingene vi gjorde:
- Cooning (Vi bestilte og betalte for iskrem på Mc´Donalds i drivethruen men vi tok bare med oss softisen i hånda og ikke begeret isen var i)
- Planka på Butler skiltet (Butler er en skole, og den store fienden vår som vi skal spille mot i morra)
- kjøpte plastikk bestikk på Walmart og putta dem i hagen til treneren vår
- gikk på døra til exen til ei av jentene for å spørre etter en bokser
- malte bilvinduene til den andre treneren vår
- kjørte til en strippeklubb og tok bilde med skiltet
- Kjøpte bensin for 50 cents

Det var litt av tingene vi gjorde! Herlighet og gøy det var! Jeg elsker at folk her får lappen når de er 16 år, er mye gøyere og kjøre med jentene enn med v.far. haha. (Høy musikk, synging og latter)...
Jeg var den første som sovna. Jeg var mega trøtt. Og jeg var den siste som våkna. ehehe..
Vi hadde volleyball trening i dag også, det var tungt. Alle var i grunnen veldig trøtte og slitne tror jeg! Men denne kvelden var en bra kveld for oss alle! Det hjalp på humøret og forholdet mellom alle på laget, (etter all dramaet som har vært) - forrige uke så kalte de hverandre bitch og sånt, morro. Men nå er alt ordna!
Nå er vi alle klare for å slå fienden i morra, Butler, på deres hjemmebane! Jeg håper vi klarer det denne ganga, for visst vi vinner så går vi videre in the state finals! Det hadde vært kjempe gøy. Så tvi tvi!!


Her er noen bilder fra gårsdagens event:
Meg og Sabrina

Pent De..... (DeAsia)

hahahah

Sabrina, Caitlynn, DeAsia, Ricky og Jessica

The list....

Alaine, meg, Caitlynn

Kjøpte bensin for 50 cents hahah

Utenfor strippeklubben
random kid1, Josie, random kid2, Ally, Kay, Sabrina, Caitlynn og meg

planker på Butler skiltet!!!
Random kid1, meg, Caitlynn, Sabrina og De

Sabrina syns det er gøy med plastikk bestikk i hagen

meg og....

Hardt liv i amerika

Window painting Kay's caaaar

3 kommentarer:

  1. ååå, ser kjempegøy ut!!!
    det kan vi også gjøre når vi får lappen..... :-D

    SvarSlett
  2. Du er så galen, Anna :O hehe

    SvarSlett
  3. Hahahaha nå lo jeg godt! ;O)) Høres ut som noen gode idee`r til russetiden, som du har i vente! ;O)

    SvarSlett