mandag 3. oktober 2011

Senior night!!

Senior night er noe spesielt her nede. Hvert år gjør volleyball jentene (freshmen, sophmores and juniors), de gjør noe fint for Senioran den siste hjemmekampen. For senioran er det litt spesielt, for de har spilt high school volleyball på PRP i 4 år, og i kveld spilte vi vår siste high school hjemme kamp ever! Vi er 4 seniorer, og jeg er veldig glad for at jeg fikk oppleve dette! Hadde til og med et par tårer i øyekroken da jeg ankom hallen. Jeg fikk klemmer av alle jentene, og før vi starta kampen så gikk vi ut på banen på den "rød" løperen. Denne var rosa damen.. Alle de andre volleyball jentene stod på en side, mot publikum og klappet oss ut på banen en etter en. Og hver senior hadde med seg en følge. Jeg hadde med meg Sandy. Treneren stod med mikrofonen og sa fine ting om hver og en av oss. Jeg var sist og ble tomatrød med en gang de sa navnet mitt. som vanlig. Jeg prøvde å gjemme meg litt ved å se ned, men det funket ikke så bra, så jeg prøvde å bare le litt med de. ehee. Vi fikk en kurv med teppe (har navnet mitt og nummeret mitt på det), godteri, Et stort bilde av alle volleyball jentene, et mindre bilde av vi fire senioran, ballonger, plakat og kake!! Det var vanvittig morro! Er så takknemlig for alt det de har gjort for oss! Hadde en uforglemmelig kveld! En av de beste kveldene her til nå.. Jeg klarte selvfølgelig og glemme kameraet, men Leti har tatt masse bilder, så får de i morra. Jeg spilte nesten hele kampen! Men jeg spiller ikke i midten lengre, jeg spiller på venstre side. Vi fant ut nå at jeg var bedre der. haha. Jeg spilte egentlig nokså greit! Selvom jeg ikke helt visste hvor jeg skulle gå så klarte jeg få "scort" litt poeng :D + at vi vant! Som sagt en uforglemmelig kveld!!


I loooove my volleyball girls <3

3 kommentarer:

  1. så søtt ! :) ser ut som du koser deg masse !

    SvarSlett
  2. ANNA. vi savner deg sånn! Gleder oss masse masse til du kommer hjem og vi får høre masse gøye historier fra annaistatene! can't wait <3

    SvarSlett
  3. Jeg savner dere mer! Gleder meg til å fortelle dere om det fantastiske året mitt her! Love you guys <3

    SvarSlett