søndag 14. august 2011

American camping

Hei hei halloo
I'm back from camping! Fredag ettermiddag pakket vi "trucken" med ting og tang, og kjørte 1 time før vi kom fram. Vi gjorde klar camping vogna - fant ut hvor vi skulle sove, reide opp senger, satt fra oss tingene og deretter heiv vi på oss badetøyet og hoppet i elva/vannet/the lake. Vannet var varmt, sola var på vei ned, null vind og skyfri himmel. Det så ut til å bli en perfekt tur. Da vi kom oss på land igjen og fikk på oss tørt tøy, tente vi på bålet. Vi spiste pølser og marshmellows til dessert! Vi satt rundt bålet i mørket med fullmåne, stjernehimmel og fortalte historier. Ja dere, akkurat som på film! Vi koste oss masse. På lørdag var det fint vær og sol. Vi badet og herjet i vannet. Senere kom Sandy, hun måtte jobbe på lørdag, så hun kom ikke ut før i 4 tida. Etter et par timers tid i vannet gikk vi opp og lagde oss mat. Husker ikke hva de kalte det, men det var noe om Uteligger mat. Det er så enkelt og billig og lage, samtidig som det er godt. Så det skal jeg vise dere når jeg kommer hjem. Det var kjempe godt :) Og til dessert, så hadde vi PAI, jeg har aldri smakt pai før, så det var gøy å endelig få smakt det! Det var kjempe godt, og enkelt og lage! Jeg skal definitivt lage det når jeg kommer til Norge :):) Gled dere nordmenn..
Søndag var det opp tidlig for å pakke. Vi hadde en orientation meeting som vi måtte rekke. På "møtet" var det sikkert 50 utvekslingsstudenter fra ulike steder i verden. Jeg fikk se Sigrid igjen, og andre ifra klassen på campen! Det var kjempe morro å se dem igjen! Vi spiste masse god mat, snakket og andre bada i bassenget. Etter møtet gikk meg, Leti, Sandy og Jim og handlet litt for skolestart. Btw, det var en liten storm i helga som gjorde at strømmen på skolen har gått, ergo de har stengt skolen så det blir ikke skolestart mandag, men tirsdag istedet! og jeg som var klar for å starte på mandag, næh who am I kidding? Enda en dag med fri, Ja takk! Skal bli deilig og bare slappe av i morra.. :-)
Håper alle i Mandal koste seg i Skalldyrhelga! Can't wait til next year!



Ja, dette er da Caroline fra USA. Hun er crazyy, men kul. (hun elsker frosted flakes)

fortalte skummel historie


The lake

Vannscooter!

Solnedgang





Fishing

De fisker med marker, levende!!! Æsj


Fornøyd camper

se så pene

Orientation meeting at Rosemary's house!



ooh digg


see yha'll later

1 kommentar:

  1. Så utrolig koselig !! Ja, også hørt at de fisker med levende mark. lol, ekkelt.
    .. Han var digg, enig med deg ;O)

    SvarSlett