onsdag 17. august 2011

First day at school!

Jeg klarte meg gjennom første dag på skolen! Herregud så mange ungdommer! Jeg måtte stå flere steder i kø for å komme meg rundt i gangene. 2000 kids på et sted er litt mye, men jeg klarer meg! Var ikke så vanskelig og finne fram heller. Første timen har jeg American history in the 60's med Coach Cock, Han er feeet! Jeg liker den klassen. 2. time har jeg Web design, 3. klasse har jeg Photography, 4. time har jeg english og i 5. time har jeg precalcelus. Den siste er vanskelig! Men tror det skal gå greit. dere som var der i  fjord, hva slags matte hadde dere?
Etter skolen var jeg på volleyball trening. Men jeg trente ikke. Jeg kan ikke begynne å trene før jeg får papirene i orden. Jeg kan begynne å trene fra og med i morra, men jeg kan ikke spille kamper før mandag. De på volleyball laget, er skikkelig flinke.. haha.. Treneren spurte meg i dag, hvor mange år jeg har spilt, han bare "3, 4 years?" Jeg bare, ehehe, not that many. lol. Anyways, skal prøve meg i morra, og hvis jeg ikke får det til eller finner ut at dette ikke er noe for meg så trenger jeg ikke gå der mer. :)
Vi får se hvordan det går!
Btw, vi har allerede homework! haha.. Så jeg får vel begynne nå, snakkes!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar