fredag 12. august 2011

Huset i bilder

Jeg har fått litt etterpørsle om hvordan huset jeg bor i nå ser ut. Dette huset er ganske så mye bedre enn det huset jeg egentlig skulle bo i. Skulle ikke så mye til. Jeg har et eget rom for meg selv:
Badet deler vi alle sammen, kan bli litt vanskelig når skolen starter, med 4 på samme bad. Men det er da man bare må sammarbeide :-)
Her sitter vi og spiser hver dag:
Her er kjøkkenet:
Her er ei stue som vi nesten aldri bruker. Den er på andre sida av kjøkkenet:
 Jeg har ikke tatt bilde av underetasjen, hvor man finner vaskerommet, biljardbordet, nikki og Leti's rom. Det kan jeg vise bilde av en annen dag. Men her er trappa ned til kjelleren:
 Dette er hovedstua, hvor vi sitter om kvelden og slakker - ser på tv og filmer. Man kan også ta en joggetur på mølla eller løfte vekter.
 Dette er bakgården, stooor plen
 Dette er det såkalte bassenget deres. Lurer på om de bruker det egentlig. Tror ikke det, har ikke sett de gjort det enda. lol
 Denne "campingvogna" er ganske fet. Den er sammenleggbar, og tro det eller ei, det er faktisk 5 sengeplasser i denne!
 Dette er huset bakfra
 Bil til salgs, noen som vil kjøpe bil?
 Nabolaget
 Mer nabolag
 Huset forfra
 garasjen og basketkurv + bilen til Sandy

Dette var litt av hvordan mitt hus ser ut :-) Snakkesss



1 kommentar:

  1. Dette ser jo veldig mye bedre ut da! Godt du fikk byttet. Håper du kommer til å trives der. Hilsen Hanna Elisabeth :)

    SvarSlett