torsdag 18. august 2011

Sjekket opp?

I dag var en kjempe slitsom dag! Hver dag fremmover må jeg våkne opp kl 6 og være klar ved bilen kvart på 7. Skolen begynner ikke før 07.20. Men Sandy må på jobb og sånt.. Anyways, Jeg var drit trøtt i dag. Kanskje fordi jeg ikke sovna før kl 12 i går, ehee. Jeg har funnet ut at jeg må bytte klasser. Jeg har ikke fått tildelt US. history, som jeg må ta. Også er matte klassen jeg er i, vanskelig! Jeg skjønner ikke en dritt. Så forhåpentligvis får jeg bytta litt rundt. Men jeg har ikke lyst til å miste noen av de gøye fagene, selvom jeg vet jeg må velge bort vertfall 1 av dem. Og det blir nok Web design.

Etter skolen var jeg på min første volleyball trening! OHMY GASH, de er flinke ass. Så kommer jeg der, aldri har spilt volleyball før, skal prøve meg. lol. Men det gikk greit. Jeg har jo høyden som hjelper veldig. Jeg kommer nok til å spille mye "in the middle" som de kaller det her. Blokkeren som står foran med nettet. Men de har helt annet rotering system og spillemåte enn jeg har sett før. Det er kult, og funker ganske fett! Skal si ifra når jeg kan begynne å spille kamper! Alle papirene er sendt inn, nå venter vi bare på godkjenning!

Btw I dag skjedde det noe gøyt på skolen. Grunnet overskriften: Jeg satt ute alene med lunsjen min (pleier ikke gjør det, Mercedes, Marcus og Lennart pleier å spise med meg, men de var opptatt), plutselig kom det ei random jente bort til meg og sa "You are so beautiful" også gikk hun. Det var ikke den morsomste parten engang. Senere fant jeg ut at hun ikke liker gutter, men jenter..! ehehe, kult

Håper dere koser dere hjemme på norsk skole med norske fag. Jeg skjønner SVÆRT lite av engelsken på skolen. Det går så himla kjapt i svingene, like før jeg kjører utfor! haha.. Men det blir nok bedre etterhvert, håper jeg! Når jeg blir litt bedre i engelsken og sånt..
Men nå er klokka snart 12, igjen... må begynne å legge meg myee tidligere!! Nattaaa, snakkes rakkis


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar