torsdag 25. august 2011

PRP Panthers

Jeg vet jeg skrev at jeg skulle spille min første volleyball kamp i dag, men det ble ikke noe av! Papirene og alt er i orden, det er ikke det som er problemet. Problemet er at jeg er på Varsity teamet og de er veldig flinke, som jeg ikke er, ergo jeg får ikke spille! haha.. Men i helga skal det trenes i hagen! Jeg skal prøve å bli bedre! Neste uke har vi 2 kamper, den ene er mot fienden Butler!! De er super flinke, har jeg hørt.. Får garantert ikke spilletid i den kampen! Men skal si ifra når jeg får spilt :D Selvom jeg ikke er på banen betyr ikke det at jeg ikke koser meg! Jeg har det ganske greit på benken der jeg sitter! Hver gang jeg plystrer, sier jentan: Wooow, I wanna learn how to do that! Så sitter de og prøver seg men failer totalt. De er så skjønne! Er ganske glad for at jeg begynte på volleyball laget, tror ikke jeg hadde klart å fått meg venner visst ikke! Er vanskelig og få seg nye venner via skolen. For i klasserommene skal man være stille for det meste, og man har bare 6 minutter mellom hver time, så man løper for det meste fra klasserom til klasserom!

Men jeg må sove nå, har en matte prøve i morra!! Wish me luck. Snakkis rakkis

Btw, her er noen bilder:

 Josie og Caitlynn
  
 Meg og Allie (jeg står ikke på tå, og hun bøyer seg ikke, 1 hode høyere. alle er så sykt lave her!!)

Kaylen, Sara and Ruby!

2 kommentarer:

  1. Kjiipern med spilletida...men det virker jo kjempegøy uansett! Stå på videre!
    BTW du minner meg om ho skandinaviske i American Pie(ho som også ER utveklslingsstudent)....ho er også et hode høyere enn alle de andre! ler

    SvarSlett
  2. hahaha, mener det, alle er sykt lave! folk paa skolen tror jeg er laerer!

    SvarSlett