søndag 21. august 2011

Helga

På fredag var jeg på min aller første amerikanske fotball kamp! Det var kjempe gøy! Jeg har ingen bilder fra det, fordi jeg glemte kameraet og mobilen min var tom for strøm.. Typisk. Men flere kamper blir det, og da kan jeg ta bilder! Meg, Mercedes og Nikki kom litt tidligere enn kampen, så vi var på "møteplassen" sammen med de andre seniorene. De grilte pølser og spilte et spill. På kampen stod vi i ei klynge kalt "The black hole", det var flere som hadde t-skjorter med det utrykket. Er på en måte en heiagjeng fullt av seniorer. Det var gøy! Btw, vi vant kampen. 50-20 ble stillinga. haha. GO PRP PANTHERS


Lørdag hadde Sandy og Jim overraskelse til oss. Vi skulle et sted, men de ville ikke si hvor. Vi måtte hente Leti først og deretter skulle vi til en SKYTEBANE, for å skyte med store guns og sånt. Men det ble ikke noe av på grunn av airconditionet i bilen konka, så vi besteme oss heller for å gjør det neste helg eller helga etter det. Det var synd, men men. Vi skal gjør det en gang vertfall! Senere var vi på shopping!! Jeg brukte altfor mye penger. hehh...

Søndag tenkte jeg skulle sove leeenge, for hadde ingen planer, men våkna klokka 9. Skjønner ikke hva som skjer, jeg klarer aldri å sove lengre enn 9-10 tida her. Leti og Jim gikk for å spille golf. Btw: Leti hadde en golf kamp på torsdag, hun hadde en score på 38! Ingen jenter har hatt en bedre score på den banen på 4 år!! Det er sykt. Hun er kjempe flink! De tror, eller vet nesten at hun blir tatt ut til å spille in the regionals, som vil si at hun skal spille mot de beste i hele Kentucky. Og Kentucky har like mange innbyggere som hele Norge har!
Senere gikk meg og Sandy til en Nail salong! Hun fikk "påfyll" på neglene sine, mens jeg satt og nøyt en god fot massasje + pedi! Det var digg! Ikke siste gangen jeg skal inn der for å si det sånn..!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar