tirsdag 23. august 2011

Volleyball

Nå har jeg starta treningene for fullt og i dag var jeg og så på kampen mot Southern High school. Jeg var med på oppvarminga men jeg er ikke helt klar for kamp enda. Men jeg koste meg masse på benken! Jeg skal spille på varsity team, som er for seniorer. De er flinke! Vi vant forresten. 25-7 (*2). Først spilte freshmens deretter JV (junior varsity) og deretter Varsity. På torsdag har vi enda en kamp, og denne gangen er det hjemme! Jeg vet ikke enda om jeg kan spille. Mulig mulig! Hvis papirene blir ordnet innen den tid...


3 kommentarer:

  1. Du ser bra ut i treningstøyet! :D Håper du får spille på torsdag :)

    SvarSlett
  2. Likte draktene! Tvi tvi på torsdag! Blir spennende å se hvordan du henger med resten da ;O) klem

    SvarSlett
  3. ja syns dere jeg kler nummer 32 eller? ehehe...

    SvarSlett