onsdag 24. august 2011

Miss you guys!

Selvom jeg har fullt kjør med skole og volleyball nå for tida betyr ikke det at jeg ikke savner dere hjemme! For det gjør jeg. Sitter og ser på litt bilder på macen. Fant fram Photobooth bildene mine. Som mine venner  inkludert meg har tatt i år. Det var gøy. Her er et par utdrag:

 gjett hvem

 Fy å søt


LOL
Random bilde av foten min etter en fest?



 Me and Chicken
 Nathalie og Angelica!

 takk marit <3
 hahahaha, Love that pose!

 Chiller i solnedgangen i Mandal


Btw. mamma, jeg savner de shortsene! Du må kanskje sende dem ned til meg. Sier ifra. 

4 kommentarer:

  1. SAVNER DEG SÅÅÅÅNN !!!! <3

    SvarSlett
  2. Skal sende den, Anna. Bare gi meg et vink :)

    SvarSlett
  3. Kult, bilde av meg og ^^ haha! håper du har det supert der nede, misunner deg til 1000!! <3

    SvarSlett