lørdag 24. september 2011

a day filled with lots of emotions

I dag stod jeg opp tidligere enn vanlig for å skype med familien Larsen. Alle, og da mener jeg alle var samlet hos ho mor. De feiret lille Norah som fylte 1 år i dag, og Emilia som fyller 9 år på mandag + de feiret mamma som fylte 50 år for et par uker siden. Alle sier at skype hjelper, men det gjorde alt bare værre. Det ble litt for overveldende. Det var kjempe fint og se alle igjen. Men alle på en gang var litt for mye. Savnet ble bare enda større da. kjenner at jeg virkelig savner dere hjemme! Da jeg var på volleyball treninga så hadde jeg en veldig "dårlig" dag, fikk ikke noenting til, og det gjorde meg frustrert, som førte til at jeg løp inn i garderoben og måtte ta en "timeout"...

Men senere ble dagen bedre. Vi hadde en surprise party for Mercedes. Hun fylte 18 år i dag! Vi hadde taco night, og spiste kaker og koste oss. Vi hadde kjøpt gaver og en ballong. Vi printa ut bilder og lagde en plakat til henne! Hun ble veldig overrasket når hun kom inn døra, tror hun likte det! :-) her er noen bilder fra kvelden:


tror hun likte kortet fra meg


hahaha hei leti, finere enn noengang
venter i spenning før mercedes kommer

hun elsker sylteagurk
dette var det eneste stykket jeg hadde av kaka. stolt!
hahahaahha gnurte kaka i trynet på leti. EPIC
men hun gjorde det samme på meg...........
Fikk en Justin Bieber plakat av Haley!!!!
Leti hater JB. 

5 kommentarer:

  1. Du er herlig, Anna. Stay strong <3

    SvarSlett
  2. det er godt du har så gode venner der, slik at du glemmer bort savnet av de hjemme i norge! hehe :-p glad i deg anna <3

    SvarSlett
  3. Det var litt tøfft for en noe rørt bigsis også...Men tenker bare, at GUD så heldig du er, Anna!! Et år går fort. Her gjemme hadde det forsvunnet i "gammel vane", mens du nå heller fylles med minner og opplevelser for livet!! Stolt av deg! Klem

    SvarSlett
  4. jeg glemmer aldri savnet av dere der hjemme! Men noen dager er bedre enn andre..! <3
    Jepp Renate, mye som skjer i år, så nye opplevelser fosser stadig på! Men kjenner jeg savner gammel vane og litt i blandt ;)

    SvarSlett