mandag 19. september 2011

hallaballa

i dag har det vært en ganske vanlig dag på skolen. Etter skolen var det volleyball trening, men Abby (trener) var blitt syk, så vi trente bare i 1 time. Det var deilig og være hjemme litt tidligere! Hadde litt matte lekser å gjør, men ikke mye. Ellers har jeg kost meg med Mercedes og Leti, vi har sunget og tulla. for noen skrullinger asså!

Nå sitter jeg og sender meldinger med Austin. hver dag en ny en. ehehe. + jeg spiser cherrios. det er godt. Men nå hopper jeg i dusjen, snakkeees til uka. Har 3 kamper denne uka. I morra, onsdag og torsdag! GO PANTHERS.


6 kommentarer:

  1. Skal si du lever et hardt liv "over there"! I dag har Julie perlet enda en ting til deg. Hun er dypt konsentrert og bruker ca en time på å perle en runding. ler... Vi har lagt det i konvolutten, som skal til USA. Sendes snart! Klem

    SvarSlett
  2. ''Hver dag en ny en'' hahahah

    SvarSlett
  3. Åhh gleder meg til å se Renate!! :D
    Marie, ja forteller bare sannheten. lol

    SvarSlett
  4. Hahahahahahahahahahahaha. du var veldig gøy på den nederste bildet! søta :)

    SvarSlett
  5. Jeg heter faktisk Maria, men ok.

    SvarSlett
  6. jeg var trøtt. trodde jeg leste marie. hahahahaha

    SvarSlett