fredag 16. september 2011

lenge siden sist

HOLA
Lenge siden sist. Jeg har vært ganske opptatt siden sist jeg blogga. Det andre innlegget om Tennessee del 2 kom aldri. lol. Det kommer nok etterhvert, må bare få tak i bildene først. Kameraet mitt er ødelagt. eller selve kameraet er ikke ødelagt, men linsa mi er ødelagt. Så jeg skal enten få den fikst eller kjøpe ny.
Anyways, denne uka har vært crazyy. Har hatt 3 volleyball kamper, lekser, innleveringer, prøver og på toppen av det hele, jeg ble syk onsdag kveld. I dag var jeg på skolen i 2 økter før jeg gikk hjem. Måtte ta prøven før jeg kunne gå hjem. Hadde prøve i Web-design. Var ganske lett, trengte ikke å studere noe før fordi vi fikk bruke notatboka. lol. Men i og med at jeg er syk så var det hardt å bruke hodet.

I går spilte vi kamp mot den store fienden her. nemlig Butler. De var flinke, men vi kunne ha slått dem. Vi tapte, men vi var nære på å slå dem! Kanskje neste gang. Jeg har fått alt utstyret i orden nå for volleyballen, og håper jeg snart får spille litt igjen! I går snakka jeg med basketball treneren. Han virka kul! Han sa jeg kunne komme og prøve det ut etter at volleyball sesongen er over. Så får vi se hvordan det går, om jeg klarer det eller ikke. lol.

Onsdag hadde jeg matte prøve, det gikk ikke så veldig bra. Også måtte vi ha klar binderen med alle leksene og sånt. Jeg satt oppe til klokka 12 på tirsdag for å få det ferdig! Vi fikk et papir om hva vi mangla i binderen + karakteren. Jeg har visst B- på grunn av noen lekser jeg mangler. Men jeg skal gjør det ferdig til tirsdag og da får jeg en bedre karakter. I har egentlig A i matte. Jeg har A i alle fagene til nå. Fagene her er ikke så veeeldig vanskelige. Matte og engelsk er de vanskeligste. Men det går greit! :)

På skolen er det mange merkelige mennesker. btw, den første måneden fikk jeg spørsmålet, "are you a teacher" hele tida. Alle på skolen (eller mange) er så syykt lave. Jeg føler meg som Gygrid mens jeg går i gangene. Og på grunn av det har jeg hatt litt ryggproblemer og hofteproblemer i det siste, fordi jeg står på en merkelig måte for å prøve å bli litt lavere. hahahh. Anyways, en gutt i klassen min går rundt med hale på skolen, han er sjuk ass. Er en liten gjeng som går rundt med haler festet i baken! I 1. økt har jeg Amerikansk historie fra 60-tallet med Coach cook. Det er gøy! Han er veeldig høylytt og morsom. Men rett ved siden av meg sitter det en liten kid, tror han er sophmore, og han puster noe helt SYKT høyt. Klarer nesten ikke å konsentrere meg! Og jeg hater når folk puster høyt. haha

Ellers har jeg det ganske bra. Forrige helg var jeg på overnatting hos ei venninne, Sameen, sammen med Mercedes, Leti og Katie :D Katie er en av mine beste venner her nede, hun er herlig! Selvom hun er født i 1996 er hun veldig moden for alderen, jeg trodde hun var 17 år gammel! + hun har en kjekk bror. eheh. Appropo kjekk, det er et par kjekke gutter her på skolen, men mange av de er som sagt lave. Men har funnet en kjekkas som er høy, mørkt hår og fine øyner. Men han er totaally in looove with Katie! Så der røyk han. haha
Denne helga skulle vi egentlig til Caroline's hytte med familien hennes, men i og med at meg og Leti er syke så funker ikke det. Så vi skal bare slappe av og få ordnet litt småting. Det skal bli deilig! Bare chille max, uten å tenke på noe spesielt.

Forrige uke fikk jeg forresten min første pakke fra Norge! :D 3 melkesjokolader, 1 appelsinsjokolade, 2 leverpostei bokser og 1 makrell i tomat boks + 2 shorts! hahah I looove you mommy and daddyy!

Noe annet dere har lyst til å høre om, noe dere vil jeg skal skrive om ?
Bilder kommer en annen dag. som sagt, må få fikset linsa.

5 kommentarer:

  1. Merket at du har vært i USA en stund. ELENDIG gramatikk, sorry bro. :/

    Hilsen Magnus :))

    SvarSlett
  2. Du er skjønn Anna :) Glad for at du har begynt å blogge igjen! Nå har jeg endelig fått skaffet meg internett i leiligheten. Jeg gav opp det trådløse, og skaffet meg en kabel istedet. Så nå kommer jeg til å sitte å vente på blogginlegg fra deg hver kveld :) hihi. Tenker masse på deg, og savner deg veeldig <3 keep up the good work! Love you <3
    Marina

    SvarSlett
  3. Så bra du har fått deg internett! Og jeg så bildene av leiligheten etter forrvandlingen! Ble helt utrolig bra :D Ja, jeg skal prøve å bli flinkere til å blogge! heehe. Kjempe glad i deg, savner deg masse vennen <3 Skype en dag!

    SvarSlett