fredag 16. september 2011

Sick

Influensa på gang her i huset. Både meg og Leti er syke. Jeg måtte hjem fra skolen i dag pga at jeg orket ikke å være der lengre. Måtte bare rett hjem og legge meg.

I dag bestilte mamma og pappa flybilletter til USA! De ankommer Louisville 8. mars 2012 klokka 18.04! Gleder meg allerede til å se dem! Men tida her nede går veldig fort! Det skjer noe hele tida! Men denne helga skal vi bare slappe av, det skal bli deilig. For har gjort noe hele tiden siden jeg flytta inn! Det er grunnen til at jeg ikke har blogga så mye! Sorryyy. skal prøve å bli bedre!

Jeg har begynt med twitter igjen! Skal prøve å bli aktiv der også! Men her går tida mi til skole, lekser, prøver, volleyball, venner og kvalitetstid med familien! På vennefronten går det ganske bra! Begynner å bli kjent med flere, men har fått ekstra godt kjennskap til Katie! Hun er supersøt! Loove her :)


Mercedes min andre gode venn har tegnet denne!! Hvem er det??!


2 kommentarer: