torsdag 29. september 2011

rip sjokoladen min

jajajaja. noen har stjelt all sjokoladen min som mamma sendte i posten.... Jeg fikk kjolen, men null sjokolade. For noe dritt. Neste gang, lim den sammen med superlim!!

Denne uka har det vært lite blogging. har hatt en stressom uke med prøver, lekser og volleyball! Mandag spilte vi kamp mot Fern Creek. de var litt gode. Vi kunne så sykt ha slått dem, men vi sugde mer enn noengang! Var helt sykt. Vi har aldri spilt så dårlig før. Vi fikk til og med trenerne våre til å begynne og grine... småsykt!

I dag hadde vi enda en kamp, mot Oldem County. De var kjempe flinke. Vi tapte første settet 25-22. Og det andre settet tapte vi 25-23... Vi var såå nære! Vi spilte kanon bra i dag. Vi gjorde trenerne stolte. Selvom vi tapte så var vi fornøyde, fordi vi spilte så godt vi kunne i dag. Vi var et team igjen!! Etter kampen vår måtte vi rett ut til the football game for å selge donuts.. haha. Football laget vant 64-20!! De er super flinke. Mot slutten begynte det og regne, så vi stakk til Taco Bell istedet. Det var digg :*

I LOVE TACO BELL TOO MUCH.

BTW, vi har ikke skole i morra :D Så jeg skal sove leeenge, stå opp, ta en joggetur, spise, støvsuge og pakke. For vi skal på tur i helga! Men vet jeg hvor, nei! Vi aner ikke hvor vi skal. Bare Jim og Sandy vet hvor vi skal. Det eneste jeg vet er at han har bestilt hotelrom, at det er en 3timers kjøretur og at vi skal gjør 2 helt forskjellige ting, den ene er ganske crazy og den andre tingen er chill! hmm, hva kan det være??
Vi får c. gleder meg veldig!

Vel sees på søndag eller mandag, eller neste helg! Jeg skal prøve å blogge nesten hver dag neste uke, for det er SPIRIT WEEK! Homecoming neste fredag :D Gleder meg veldig!

Mandag - class color day
Tirsdag - Twin Day
Onsdag - Zombie day
Torsdag - Tropical day
Fredag - school colors day, Black and red!

Go Panthers!!

2 kommentarer: