tirsdag 20. september 2011

Volleyball kamp

I dag spilte vi kamp. Eller vi fikk egentlig aldri starta ordentlig. Helt i begynnelsen av kampen så klarte ei på det andre laget og skade seg virkelig. Hun hoppet opp for å "smashe" men når hun landa så landa hun på kneet og fikk kneet ut av ledd! Det så helt vilt ut! småsykt. Ambulansen kom, og deretter bestemte de seg for å avslutte kampen. Så vi fikk aldri spilt noen kamp. Men det gjorde ingenting, jeg hadde ikke spilt uansett, så bedre å sitte i sofaen hjemme foran tven enn å sitte på en benk. heheh.

I morra spiller vi mot Presentation. tror de er flinke til å presentere seg høhø. tror jeg må legge meg nå før jeg får skikkelig dass humor. appropo dass noen her hjemme uten å nevne noen navn tetta doen i dag!! haha. trodde jeg skulle dævve av latter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar