onsdag 21. september 2011

so close...

Vi tapte kampen i dag mot Presentation. De var veldig flinke! Men det var vi også. Første settet vant de overlegent. Men vi klarte å hente oss skikkelig i 2. kamp som gjorde at vi vant - ergo det ble et 3. sett. Vi fikk virkelig fram viljen og det holdt oss lenge inne i kampen, vi leda over lengre tid. men når det stod 18-18 rakna det. De vant 25-21... Prp's volleyball lag minner meg veldig om håndball laget hjemme. Her er det endel mye mer drama enn hjemme, men et av de probleme vi har hatt i flere år er å a kunne avslutte kampen bra. Det klarer vi ikke på volleyball laget heller. Vi starter bra, men klarer aldri og avslutte kampen skikkelig. Det er noe vi må øve mer på. I morra spiller vi mot Western. Den skolen jeg egentlig skulle gå på. skal se om jeg får tatt noen bilder av mine "egentlige" klassekamerater. eheh. De er visst ganske så dårlige, så jeg får muligens spille! men ikke få for store forhåpninger, kan ikke love noe.

Btw. nå sitter jeg og spiser min egen hjemmelagde salat! ja du så rett, jeg spiser salat! Amazing <3

6 kommentarer:

  1. kledelig med salat! vi skal ha zakoskveld <3 Kanskje ta en mandal spesial , med salat på topp.

    SvarSlett
  2. Haha, ja minner jo litt om oss :)
    Vi har to kamper til helgen, en mot Framsteg/marnardal borte, og en mot KSI hjemme. Jeg kan ikke være med på noen av de! kjeeeedelig.
    Men håper dere vinner i morra (idag?). Håper du får spille, da må du få noen til å ta bilder :)

    SvarSlett
  3. gidd da. savner zaaakos!
    Masse lykke til Mariee! :D Hils laget og Turid fra meg!
    Jeg skal spille i dag!! STARTER! hehehe. får se hvordan det går. lol

    SvarSlett
  4. håper du er flink på kampen anna! lykke til :-)

    SvarSlett
  5. Har du byttet familie tre ganger?

    SvarSlett
  6. nai, eller paa en maate. jeg bodde forst hos nancy, saa flytta jeg til RCen min og deretter bytta jeg til familien min som jeg bor hos naa. The crafts! :)

    SvarSlett