mandag 5. september 2011

Tennessee del 1

HEI! sorry for lite blogging, men er litt vanskelig og blogge uten internett. I helga har jeg vært med v.familien til Tennessee! For ei fantastisk fin helg :D Har kost meg vanvittig mye!

Reisen starta på fredag, uten iPod for de som ikke har fått med seg det. Joa noen stjal iPoden min på skolen på fredag i siste timen..! Så jeg satt 5 timer i bil uten musikk på ørene. Det gikk overraskende greit, fordi vi hørte på musikk på radioen hele veien ellers så sov jeg ganske mye. Vi kom fram i 1/2 tida på kvelden, rydda på plass tingene og hoppa i loppekassa. Nikki og Caroline sov på rom sammen, Inga hadde et rom for seg selv, Jim & Sandy hadde the master bedroom, og meg & Leti sov på samme rom. Herregud å gøy den jenta der er! Vi var våkne helt til halv 4 fordi vi ikke klarte å stoppe å le! Sykt overtrøtte. Til slutt kom Jim inn og sa vi måtte legge oss, haha...

Lørdag morgan gikk meg og Jim ut i Smart bilen. Vi kjørte et langt stykke opp mot fjellet. Da vi kom på toppen sa han: Håper du husker veien ned. også gikk han ut av bilen og bort til døra mi. Ja, jeg skulle få lov til å kjøre! iiiikj. Hadde jeg fulgt med på veien, nei. lol. Men jeg gjorde det ganske bra og vi kom oss trygt og godt hjem igjen! Det var morro :D
Senere kjørte vi alle sammen i trucken oppover mot the smokey mountains. Hele dagen brukte vi på å være oppe i fjellene. Vi stoppa også ved en foss, skulle egentlig bade, men vannet var iskaldt! Da vi kom til den ene toppen fikk vi se en nydelig utsikt! Dere kan se bilder lengre ned.
På kvelden spilte vi POKER, jeg tapte. haha ikke noe mer å si om det.

Søndag var vi først på shopping! Meg, Leti, Inga og Caroline! Kortet til Leti funka ikke, så hun hadde det ikke så morro. Men jeg koste meg. Digg å få shoppa litt igjen! Men ble bare noe småting på salg.
Etter shopping dro vi litt innover i byen til karuseller og litt sånt. Vi kjørte Go-cart :D Det var sinnsykt gøy! Første gang jeg har kjørt det! Jeg eide dem alle. Når Leti skulle kjøre så så det ut som hun skulle drepe han gutten som var foran henne! Hun skulle forbi han! men faila totalt. Etterpå tok vi Sling-SHOT og SKYSKRAPER! Det var helt VILT! Fy så gøy det var!! Meg og Leti tok dem sammen. Skyskraper var helt sinnsykt morsomt! Skal fortelle mer om den i del 2. bilder av den og slingshot kommer i del 2.

Mandag var vi og spiste PANCAKES til frokost! Det var vanvittig godt! Herlighet. Altfor for mye sukker, men meget godt. Etter det gikk vi hjem og vasket ned hele huset. Men selvfølgelig måtte noe galt skje på turen. Når Sandy skulle vaske håndkledene og lakene, så skjedde det en lekasje som gjorde at det kom vann ut av doen og opp gjennom badekaret, så det ble en liten oversvømmelse på alle 3 badene i huset! Det var ganske kjipt, men tror de fikk fiksa det til slutt. Vi kom oss av gårde i 3-4 tida og kom rett i rushtraffiken. Vi satt i kø i 2 timer!! Det vil si at vi kjørte i 7 timer i dag. Jeg kjente det i baken kan du si. Og jeg hadde ingen musikk...! Skandale.

Men alt i alt, har denne helga vært helt fantastisk! Vi skal gjør det samme igjen om noen helger til! Gleder meg allerede :D Selvom andres humør ikke alltid er på topp, så har jeg det ganske fett sammen med Leti! Jeg liker å ha ei lillesøster!

Kommer mer i morra. her er noen bilder


 Meg og Caroline

 fint skilt
 Inga, meg, Nikki, Caroline og Leti

2 stater samtidig! North Carolina og Tennessee! 
 ikke fult så happy
 hahah
 på toppen av fjellet
endelig kom vi oss opp 
fin utsikt 
var det tungt? heheh 


Herbie! 
Leti fant den etterlengtede T-skjorta si 
Ben & Jerry's er farlig godt 
Gatlinburg by night 

<3 
Bjørnebær og pannekaker! 
sjokolade og pannekaker! 
Leti koser seg med frokostblandingen sin hun 
 Go-carts
 Caroline, hahahah
 Leti
Kommer flere bilder i morra!

2 kommentarer:

  1. Så gøy!! Anna, du er jo i himmelen....de pancakes ene så fantastiske ut! Nam! :O) Klem

    SvarSlett
  2. Jepp jepp! De var farlig gode!! haha

    SvarSlett