søndag 18. september 2011

lagt på meg 5 kg hehehehehehehehehehehehe

LOL. ja, du leste riktig. Nå har jeg levd i en drøm i 2 måneder her i USA. Living the dream er ganske awesome egentlig. Men nå er det tilbake til realityen. Jeg har kost meg med sjokolade, tacobell, cheerios, cola, ice cream, kake, McDonalds you name it, Alt for lenge nå. I dag er det mandag, ny uke nye muligheter. Skal prøve og holde meg unna alle godsaker denne uka, så får vi ta det som det kommer. Er jo bare utvekslingsstudent 1 gang i livet, må jo kunne nyte det godt. Sunn og sprek kan man være når man kommer hjem til gode gamle Norge. Men som sagt, skal prøve å begrense meg, for deres skyld <3 lol
Btw, i går hadde jeg en ganske så norsk frokost. Vertsmor lagde egg og bacon, som er ganske amerikansk egentlig, men hun bakte også bisquits. Og siden mamma og pappa fra norge sendte ned leverpostei og makrell i tomat måtte jeg jo prøve det sammen med bisquitsan! Det var diiggggg å smake noe aller "norsk mat" igjen! Herlig!

Ellers denne helga har jeg vært nedlessa med bare masse lekser! Har bokstavelig talt sittet med lekser siden lørdags morgan til søndag kveld! Småsykt. Men nå føler jeg at jeg ligger litt foran skjemaet og kan chille litt til uka. Vi har 3 kamper denne uka! Og alle er hjemmekamper. Blir spennende å se om jeg får spille eller ikke. ehehehe. jeg er jo så god vettu. stjerna på laget

2 uker til Homecoming og Spirit week!! Kan fortelle litt om det når det nærmer seg !

1 kommentar: