lørdag 10. desember 2011

basketball helg

Fredag
Vi spilte den store kampen på fredag. PRP vs. BUTLER! Det var helt vanvittig!! Hadde aldri trodd at det skulle komme så mange og se på. Jentene spilte klokka 6 og guttene halv 8. Salen var fullstappa! Folk stod i timer utenfor, prøvde og komme seg inn. Det er umulig og beskrive stemninga der inne, det var helt sinnsykt! Vi tapte, men vi spilte en bra kamp. Treneren flippa totalt, sparka i søppelkassa sånn at den fløy i veggen, han smalt hånda si i skapet så det dundra. Men det var en gøy kamp uansett.
Etterpå prøvde vi og få oss en plass og sitte sånn at vi kunne se guttene spille. Det endte med at vi måtte sitte på gulvet, som ikke gjorde noe egentlig. Det var en kjempe nervepirrende kamp! Når det var 10 sekunder igjen av kampen så var stillinga 63-63!!! Når kampen var ferdig så var stillinga 64-63 til PRP!!! Fytti, det var drit gøy!! Alle bare løp ut på banen og hylte og jubla!! Det var kjempe morro ! En opplevelse for livet spør du meg!

Lørdag
I dag spilte jeg JV kamp. Vi tapte 31-23... Men jeg koste meg uansett. Av de 23 poengene vi fikk, så scorte jeg 10 av de!! Jeg scorte flest poeng av alle i dag. Det var helt utrolig. Jeg klare også og få inn en 3 poenger. Mamma, det betyr at jeg stod på den "runde" Linja som er lengst vekk fra kurva og scorte - ergo 3 poeng. Jeg var like sjokka over det som de andre på laget mitt, at jeg faktisk klarte og få ballen oppi kurva! Det var en fabelaktig følelse!

Senere på kvelden, så spilte vi Varsity game mot et topplag fra Tennessee. De var kjempe flinke. Vi tapte med 6 poeng. Men vi spilte nokså bra egentlig. Leda hele kampen, men det er den siste biten som enda mangler dessverre.. Men det kommer nok etterhvert!

Har sittet og bretta sammen tøy nå i en time, og nå skal jeg joine Leti med Harry Potter på skjermen. I morra er det tid for julefeiring i kirka med andre EF studenter i området :-) Blir morro!

Her er et innblikk av hva som foregikk på fredag!







Her kan dere se i bakgrunnen at det er ganske så fullpakka med folk ja!

Autumn og Greg!

Guttenes kampresultat!

6 kommentarer:

  1. Hahahaha Først: Julie fniste godt her når ho så tantenissen! Najs juleblogg ;O))
    Når det gjelder basket er jeg ikke overrasket! Bare vent..du kommer ikke hjem fordi du blir tilbudt stipend der nede! Queen of basketbal <3 hihi Go`klem

    SvarSlett
  2. hahah, morro! ja, må til litt julestemning her også!
    Vi får nå se på det Renate ;-)

    SvarSlett
  3. Haha..ler jeg også! Morsom blogginnlegg og flott bildeserie! Enig med Renate..Queen of basket!! Har Jim fått filmet noen av kampene.. Hadde vært moro og sett når vi kommer :) Klem fra mamma

    SvarSlett
  4. ja han har filmet litt..! H[a]per heller dere f[a]r sett en kamp n[a]r dere kommer!

    SvarSlett
  5. Det hadde jeg også likt best! :)
    Mamma

    SvarSlett
  6. Fant ut at sesongen slutter i Februar.. Så det går nok ikke. Men da har jeg kanskje startet med Tennis!

    SvarSlett