lørdag 24. desember 2011

Happy Hanukkah!

Nå er det endelig jul her i heimen! I kveld kommer julenissen for å spise kakene og drikken melken sin, legge pakkene under juletreet og sokkene over peisen blir stappet, og vi gjør oss klar for christmas morning! Men før den tid, skal vi starte og avslutte med julevasken, jeg skal skype med Norge - endelig skal jeg få åpna pakken fra Norge!! Gleder meg som en liten unge. Det er den pakken jeg gleder meg mest til å åpne! Rett og slett! Alle de pakkene Jim og Sandy har kjøpt står det ingen navn på, bare tall! Så det er helt umulig for oss og se hvilken pakke som er til hvem! Så her hjelper det svært lite og gå å snuske rundt i pakkene! Dette må vel være det første året siden jeg var 1 år, jeg ikke vet noen av pakkene! Småsykt. Så det blir spennende og ikke vite noe! scaryy...
Anyways, etter jeg har skypet med de hjemme i Norge, så skal vi rett av og spise middag hos noen venner! Deretter skal vi åpne opp gaver fra dem! Det blir koselig :-) Og når vi kommer hjem er det rett i seng, for vi kan jo ikke være våkne når selveste julenissen kommer i natt! 

Jeg bladde gjennom facebook og så all slags type hilsninger på statuser om en gledelig jul, god jul til alle sammen, merry christmas - det var bare fyllt med hilsninger - med en liten happy halloween inni fra en viss Skjebstad. Derfor tenkte jeg og skrive Happy Hanukkah!! Det er en feiring for jøder, de har 8-9 dager med bare fest! Fy og Heldige spør du meg.


1 dag igjen til pakker GOD JUL!



Feliz Navidad fra Leyre, meg, Lennart, Amaya og Leti!

Merry christmas fra Bubba Spock og Waldo!






god jul fra leti!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar