lørdag 17. desember 2011

Sunday December 18. 1:20 AM




Dagen starta ganske bra. Jeg fikk shoppa ferdig julegavene og når jeg kom hjem fikk jeg en fin overraskelse. Nemlig pakken fra Norge! gleder meg til å pakke den opp. Senere spilte vi kamp. Jeg tok hull i øret på senteret i dag. Treneren min skjelte meg ut fordi han påstod at jeg ikke tenkte på laget mitt. Jeg fikk ikke spille siden jeg hadde tatt hull i øret. Derfor så må jeg ta den ut og la det gro. Der gikk 22 dollar rett i dass. Ergo, en dårlig dag for meg.

godnatt.

2 kommentarer:

  1. Hvorfor ble det et problem for han at du tok hull i øret.. Forstår ikke helt.. han hadde vel bare en dårlig dag selv og da måtte det gå ut over noen.. Synd at det ble deg.. Du får bare heve deg over dette :)
    Klem, mamma

    SvarSlett
  2. Jeg kan visst ikke spille med hull i øret. Det var ikke greit og bare ta tape over det. Derfor så må jeg ta den ut igjen.

    SvarSlett