fredag 16. desember 2011

Smør deg med tolmodighet

Er det sant hva jeg hører? At Norge er tom for smør?!? Det er rundt over alt her på nyheter, radio, aviser om at Norges smør produksjon er svært dårlig i år! Alle her nede driver og tuller med meg og sier at de skal gi meg smør til jul. Jim vil inngå en business avtale med meg og tjene penger på å shippe hjem ei kasse med smør og selge dem. heh.. gøy gøy gøy. De kaller meg bare Butter-Anna nå.

Hva skal Norges befolkning gjør uten smør i jula? Det er jo hovedinngrediensen for all mat. good luuuck. http://stavrum.nettavisen.no/?p=3887



Anyways. I dag var det siste skoledag før jul!! Det er så rart og tenke på at det snart er jul. Føles ikke ut som det i det hele tatt! Men fler og fler hus rundt her har tatt ut julepynten deres, og det er så koselig og se alle lysene om kvelden! Det hjelper litt på stemningen. Jeg venter fortsatt på pakke fra fedrelandet, håper den/de kommer før jul! Blir ikke noe jul uten norske godsaker. Jeg gleder meg vanvittig til å feire jula her over dammen. Men selvføgelig så kommer det til å være litt blanda følelser. Min alle første jul uten foreldre, søsken, familie og bekjente i Norge. Min aller første jul uten oppvaskjobben!! Det blir jo en liten bonus da. heh. Nei, jeg må ærlig innrømme at jeg skal være med og hjelpe på oppvasken, fordi jeg mener det er en fin tradisjon vi har dannet oss i Larsen familien. Det er ikke noe ordentlig jul uten litt jobb! Men før julaften/1.juledag kommer, så skal jeg først på litt mer juleshopping, Basketball tournament for 3 dager (bo på hotel, satser på at de har gratis nettverk), klipping + striping av hår, sleepover med volleyball jentene, julefilmtitting og masse mer! jeg tenkte det skulle bli deilig og ha en 2 ukers lang ferie med bare chilling foran tven, men neida. Jeg har 2 tournamenter, julemiddager, trening, trening og atter trening + jentekvelder. Det blir en kjapp juleferie tror jeg! 
I morra skal jeg spille kamp 1 1/2 timer unna. Jeg får nok ikke spilletid, men greit og være med. Før kampen, så skal jeg på juleshopping. Må få kjøpt gave til Leti + ei på laget. Vi skal ha sånn secret-Santa ting som vil si at alle på laget trakk en lapp om forskjellige navn på laget. Jeg trakk Lexus, så jeg må kjøpe en gave til henne. Dette skal altså holdes hemmelig! Kjempe spennende. Jeg har sakt at jeg ønsker meg en gullfisk. Satser på at jeg får en liten Nemo :D Det hadde vært morro. Har alltid ønsket meg en fisk!

Men nå legger jeg meg, god natt <3

1 kommentar:

  1. Koselig å høre at du drar med deg den fine tradisjonen vår med oppvasken på julaften :)
    Klem, mamma

    SvarSlett