mandag 5. desember 2011

My first basketball game!

Heiheihallååå!
I kveld spilte jeg min første ordentlige basketball kamp og jeg scorte 2 poeng!! Det var vanvittig morro :D Alle ble egentlig nokså sjokka og helt i hundre når jeg fikk ballen oppi kurva! Det var et øyeblikk som jeg ikke kommer til å glemme for å si det sånn. Vi feiret med pizza etterpå. lol

I morra skal vi spille mot de samme, men da er det varsity. Det beste laget. Jeg skal være med på benken, men hvis det ikke blir evt noen skader eller annet tull så får jeg nok ikke spille. Men jeg syns det er gøy å bare få vært med uansett jeg :)

På torsdag og fredag er det de store kampene, PRP vs. BUTLER @ PRP JV og Varsity!! Det blir vanvittig morro! skal prøve å få tatt med meg kameraet sånn at jeg får tatt litt bilder! Er visst ganske mye liv under den kampen.. Det blir morro!

Forrige fredag skjedde det noe dramatisk her i byen. Skolen vår fikk en telefon klokka 6 på morgenen, om bombetrusler!!! Det var skummelt. Men litt spennende og. hehe.. Jeg fikk spysjuka, så jeg gikk hjem fra skolen etter første økt. Jeg gikk glipp av kampen på fredag kveld, jeg lå rett ut hele dagen. På lørdag klarte jeg og komme meg opp, få stelt meg og så var det rett på juleshopping! Jeg fikk gjort unna alle gavene til Norge, så de ble sendt i dag! Forhåpentligvis kommer den frem i tide.. Og jeg sitter bare og håper at jeg får pakken fra Norge før jul... Hvis ikke blir det en veldig trist jul uten melkesjokolader!!!

Snakkes senere i uka!!
Btw, har bare 9 dager igjen på skolen, så er det juleferie :D:D digggzzz

Sorry, dårlig kvalitet, men dette er huset vårt utenfor. Jim har tatt ut flere lys etter dette bildet er tatt.

Det ser ut som treet inne går opp gjennom taket!

4 kommentarer:

  1. Så fin julepyntet både bloggen og huset! Klem mamma.

    SvarSlett
  2. thaanks! Tenkte jeg måtte gjøre noe med bloggen ja nå som det begynner og nærme seg jul!

    SvarSlett
  3. Skal si du har slått til med designet! Flinka :) Veldig fin julepynt også :)

    SvarSlett