torsdag 1. desember 2011

basketball kamp

P[a] tirsdag spilte vi basketball kamp. Jeg spilte ikke, men satt p[a] benken. Det var kjempe morro! Sykt masse folk som m[o]tte opp og! Det var f[o]rste hjemme kamp. I dag skal jeg spille JV. Tror jeg kommer innp[a] litt og.. Jim sa han skulle ta med video kameraet. Lol jeg kommer til [a] faile. Jeg er ikke s[a] veldig flink, vertfall ikke n[a]r jeg ikke kan reglene! just saying.. Men det blir nok kjempe kult uansett.

I g[a]r gikk jeg ut og tok bilder av hele huset og julelysene ute! V[a]rt hus er kanskje det som er mest pynta i hele nabolaget! Kjempe morro! Men jeg har ikke bildene p[a] denne dataen, skal legge dem ut n[a]r jeg kommer hjem. Men her er et bilde av juletreet! det er ganske stort ja.

24 dager til Jul!!! Gleder meg :D

Dette var p[a] veggen min n[a]r jeg kom til America etter 1 uke i Norge!! :D 

2 kommentarer:

  1. Kult med nisselue i toppen av treet! Kanskje vi må gjøre det i Hønsehuset også i år...en liten tribute til Tante i Amerika ;O)) Gleder meg til bildene av huset!

    SvarSlett
  2. Bildene kommer snart.. har ikke orket denne helga.. har veart hjemme med spysjuka.. men kommer s[a] fort jeg f[a]r dem inn p[a] pcen!!

    SvarSlett