søndag 18. desember 2011

I have a new dream

Norge vant Verdensmesterskap i dag! Det var magiskt. Jeg fikk sett det hele på nettet, med malt fjes og Norges T-skjorta mi på! Jeg koste meg med leverpostei, knekkebrød og juice! Tror hele facebook og Twitter var stappa med statuser om eventen som skjedde i kveld! Det var himmelsk deilig og se de knuse Frankriket!

Senere var meg og Leti på kino. New Years Eve Den var kjempe morro! Når den kommer til Norge, bør dere alle ta muligheten og se denne filmen! Jeg anbefaler det sterkt :-) Jeg har nemlig fått en ny drøm. Det er og kunne oppleve New York, Times Square, ball drop, mengden av mennesker, romantikken, nedtellinga og feiringa på New Years eve! Det hadde vært et minne for livet! Jeg har bestemt meg for at en gang skal jeg dit, på nyttårsaften. en gang.



Vel, i morra drar jeg på tur med basketball jentene. Jeg skal dra med meg pcen, så forhåpentligvis så har de nettverk på hotellet. Snakkes godtfolk!

Only 6 days left for christmas

2 kommentarer:

  1. Anna! Kan jeg være med da?? Jeg opplevde det i år 2000, og det var MAGISK <3 Kanskje en søskentur ned dit? Ikke så langt fra mammas røtter heller..
    Ellers håper jeg julepakken fra Hønsehuset når ned til deg snart ;O)
    Klemifleng

    SvarSlett
  2. Ja det hadde jo vært kjempe morro!! Virkelig et minne for livet spør du meg!
    Det håper jeg og, pakker er alltid morro!! :)

    SvarSlett