lørdag 28. januar 2012

2 days left

Nå begynner det å nærme seg med stormskritt.. Jeg gruer meg enormt til å gå under "kniven" som de sier. Jeg har fått litt mer informasjon nå om hva som skal skje. Jeg skal operere på tirsdag klokka 12.00, må være der 2 timer før, så er ikke noe vits i å gå på skolen. yey.. De skal "åpne" kneet mitt og fikse det. Som jeg har forstått det så skal de sette inn noe fra et annet menneske, hvor korsbåndet er, eller i dette tilfellet har vært... De skal bedøve beinet mitt fra hofta og ned, kommer ikke til å kjenne beinet etter en stund. Får også noen gode piller for smertan etter operasjonen. Det blir nok ikke en god dag eller natt etter tirsdag, men det går bra når jeg vet at det kommer til å bli bedre enn hva det er nå! en gang i fremtida, forhåpentligvis så snart som mulig... Når dager som dette er i sikte så er det godt og ikke tenke på det hele tida. Som i dag, i dag har jeg hatt en veldig god dag! Dagen starta med at jeg og Jim var og besøkte et universitet her i lousville. Sullivan Univeristy of technology and Design. Det virka utrolig bra, og man kan få en god utdannelse på 1 1/2 - 2 år! Eller om du bestemmer deg for å ta en Bachelor degree - 3år! Jeg sier ikke at jeg vet at jeg vil ta utdannelsen min i USA, men jeg kan heller ikke si at jeg ikke har tenkt på det.. Senere kom Morgan (ei venninne av meg og Leti) og hentet oss i den fine bilen sin! iiiikj, den var fin asså! Vi var på kino. Vi skulle egentlig se The grey, som ser ut som en bra film! Men selvfølgelig så hadde jeg småunga med meg (Leti & Morgan), som bare er 16 år.. Man måtte være 17 år for å se filmen, heh... Anyways, vi så derfor en annen film, som heter Man on a ledge. Anbefales på det sterkeste!! Visst den kommer til Norge så bør dere se den! Det var action og humor! Den slags film jeg elsker! Deretter kjørte vi til Mc'Donalds (selvfølelig, lol), jeg klarte og bestille feil, heh. Det var noen kids fra barneskolen eller no som sjekka oss opp. Jeg lo så høyt at jeg klarte og spytte mat ut. heh. Det var hilarious! Etter vi hadde spist opp (andre tørket fjeset for matrester) så var vi klare for en liten kjøretur. Vi kjørte rundt, hørte på musikk og sang! Vi gikk også innom et gravsted (haunted).. Det skal sies at det var noen kids som brente ei jente der for 30 år siden, scaryy... Leti ble så redd at hun løp tilbake til bilen.

Som sagt, en god dag...



I morra skal jeg bake norsk brød!! Jonelle kommer også på besøk, det blir gøy! :-)

Fine dager



Her er traileren for Man on a ledge!



3 kommentarer:

  1. Masse lykke til på tirsdag, Anna!! Skal bli godt å få det overstått....
    Ikke det at jeg har lyst at du skal bo flere år borte fra oss(FOR DET HAR JEG VIRKELIG IKKE!!!), men en bra utdannelse er ikke å fornekte da! Du klarer det du vil du ;O)) Gøy å holde mulightene åpne.
    Klem
    ps...Jeg hadde GARANTERT løpt sammen med Leti! uuæææ

    SvarSlett
  2. ååh, du må ha masse lykke til med opreasjonen Anna. Vil veldig gjerne skype med deg før det! Nå begynner det å bli lenge siden! Godt å høre at du har gode dager som det, viktig å tenke på noe annet også :) Kjempe glad i deg <3

    SvarSlett
  3. Åhhhh!! Anna.. Masse lykke til kjære deg!
    Håper alt vil gå bra med deg og operasjonen, glad i du ! <3
    Fy søren, virker som om dere har det kjempe koselig sammen, misunner deg kjempe!!!!

    SvarSlett