tirsdag 17. januar 2012

TORNADO!!!

I dag var det tornado her i byen! 2 stykker faktisk!! småsykt. Vi var på skolen mens dette skjedde. Meg og Leti gikk ned til lunsj som vanlig, ante fred og ingen fare. Plutselig så hørte vi en alarm. Det var Tornado Warningen! Så kom rektoren på høytalerne og sa at alle måtte ut fra kantina og inn i gangene og sette seg ned. Vi satt der i over 30 minutter kanskje. Men det var vanvittig morro! Meg, Leti og Lennart var kjempe spente! Aldri vært utsatt for noe sånt før! Det var meget spennende skal jeg si deg. Vi satt med Jake, Alex, Tayler, Trina, Rachel og de funksjonshemmede kidsa. Vi overlevde.

8 kommentarer:

  1. Haha, godt dere overlevde! :P

    SvarSlett
  2. yeah, like før vi fløy avsted asså :S:S

    SvarSlett
  3. Uff, dette syntes jeg virket skummelt.. Godt at det gikk bra :) Er det ofte som det skjer i området?
    Klem, mamma

    SvarSlett
  4. Tja, det kommer nok til å komme noen til sa jim, men er vanligvis ikke så farlig. I fjor så var det en tornado som ødela ei hel kirke! crazy. men det går nok bra. Vi er trygge både på skolen og her hjemme, er bare å gå ned i kjelleren vettu!

    SvarSlett
  5. Heia Anna! Bra det kom i godt behold. Så utrolig ekkelt! Og skummelt, men samtidig spennende og gøy. hehe. Jeg håper alt går bra med deg der borte!! Savner deg masse. klem <3

    SvarSlett
  6. Japp, alt går bra! Jeg syns det var spennende. tror mamma syns det var skummelt. heh.. Savner deg og! <3

    SvarSlett
  7. Stakkar! Var det gøy??
    Hilsen Emilia

    SvarSlett
  8. hehe! Jeg koste meg jeg! Men det var litt kjipt og ikke se de.. Det var 3 stykker!

    SvarSlett