mandag 9. januar 2012

Øyeblikket alt falt sammen...

                              
...                                ...   
Why me?                    Why now?
Mandag 9. Januar          2012 klokka 16.07
Er datoen jeg ikke kommer til å glemme med
det første. Jeg fikk beskjed fra legen at skaden var 
mer alvorlig enn vi trodde. Etter jeg skada meg på kamp
torsdag 29 desember, jeg fikk kneet ut av ledd. Alle trodde alt 
kom til å bli bra igjen fort, at jeg var heldig. Men det ble 
det motsatte. Jeg har nå fått nyhetene om at jeg
må operere her i USA. Hvem hadde vel trodd
at dette skulle skje. Jeg hadde en stygg
følelse hele veien om at dette var 
.....ikkjee bra.....
.. why? ..  


Legen viste meg bildene av kneet mitt fra MRen
og, jeg som ikke er lege engang kunne se at det
ikke så bra ut. Jeg har rykt minisken på begge 
sidene av kneet, og på innsiden har jeg ikke
bare rykt an, men det stikker ut, så den har ikke
mulighet til å bli "lega" av seg selv. De er nødt
til å gå inn og fikse på det. Jeg har også rykt ledd-
båndet. Jeg fatter ikke hvordan alt dette kunne skjedd.
Er bare en Larsen som klarer noe sånt vettu...
Så nå blir det operasjon på meg her i USA. 
krykker i 2 uker.. Recovery i 6 måneder. 
Må nok skuffe dere der hjemme. Jeg kommer
nok til å komme rullende tilbake til Norge.
- bobla.


Får mer informasjon i morra om hva som skjer
videre, når operasjonen skal vær og om 
forsikringsselskapet dekker kostnadene. 
Stay tuned....

Snakkes.

2 kommentarer:

  1. Så dumt... Du har rett og slett alltid uflaks! Håper det ordner seg for deg. Du er ei utrolig sterk jente :)

    SvarSlett
  2. ja.. Skjer alltid no skader med meg, sånn er det visst bare...

    SvarSlett