søndag 15. januar 2012

Shopping day!

I dag har vi vært på shopping! Jeg fikk et gavekort på 50 dollar til jul som jeg brukte, og fikk endel penger av forskjellige til jul som jeg fikk brukt! Her er bilder av innkjøpene:

Jeg fikk Vans sko av Leti til jul, men hun kjøpte størrelse 7 som er 37 i Eusopeiske størrelser. Jeg måtte bytte dem i et nummer større. 44 dollar - 264,- 


Volcom genser, 10 Dollar - 60,-



Jeg bytta 2 topper 
på Charlotte Rousse 
for denne toppen. 
22 Dollar - 132 ,-







Jeg falt også for denne
jakka. farge - grå
17 dollar - 102 ,-






















Denne svarte jakka
har jeg sett 2 ganger
i butikken, men  den har tidligere koster 60 dollar - 360,- (noe som har vært litt for mye når jeg har vært på shopping) Men i dag fant jeg den til halv pris!! Jeg ble så glad! 30 dollar - 180,-
Den følelsen













Nå til den Store overraskelsen...
Jeg glemte denne tingen da jeg var hjemme i Norge en svipptur..
...hva kan det være?
..det er svart.. har noen knapper..
Den har en skjerm..
Hmm, hva kan det være??



Joda, du gjetta riktig!!

KAMERA!!!


Jeg har kjøpt Canon REBEL T2i EOS 550D


vanlig linse



Kjøpte også en ekstra linse til langdistanse 
EFS 55-250mm
f/4-5.6 IS II


EFS 55-250mm, lengden

Mange ganger så får jeg en følelse etter jeg har kjøpt noe, og den følelsen gjør magen min vondt. Men denne ganga hadde jeg ikke den følelsen. Jeg vet da at jeg gjorde et godt kjøp og jeg er veldig fornøyd!!




I morra får jeg de endelige svarene om jeg får bli her i USA og ta operasjonen eller ikke.... 
Stay tuned...

3 kommentarer:

  1. Det var et flott kamera!! Gratis! Blir litt misunnelig på den ekstra linsen.. Tenker å se på en til vårt kamera også når vi kommer over :) Mye fint tøy også du fikk for pengene! Da er det ekstra gøy med shopping:)
    Krysser fingrene for svaret som forhåpenligvis kommer idag..
    Klem, mamma.

    SvarSlett
  2. Whoop whoop nice kamera! ;O)) Du kommer til å trives med den linsen... Jeg digget den rosa(?) toppen og den fine jakka!(begge egentlig...) Knallfint!
    Venter i spenning på svaret...

    SvarSlett
  3. Ja jeg fikk en valdig god deal!! Vet ikke hvor mye du betalte for Sony cameraet mitt mamma, men jeg betalte 3600 for dette flotte cameraet!! Og jeg fikk ei knall god linse for bare 900 kroner som hadde vært over 2000 kroner i Norge! Så det er bare og handle når dere kommer ned her altså!! Satser på at de ringer i dag ja...

    SvarSlett