onsdag 18. januar 2012

Operasjonsdag

Nå har jeg fått mer informasjon om hvor og når operasjonen skal foregå! Her er de neste 3 ukene fremmover:
Mandag 23. Januar skal jeg på sykehuset og ta endel blodprøver og litt sånn andre tester.
Torsdag 26. Januar - Møte med fysioterapeuten min som jeg skal ha de neste 2 (?) måneder.
Tirsdag 31. Januar - OPERASJONSDAG, skal ha den 20 minutter fra der jeg bor, J-Town heter det. Dr. Donowan (?) skal operere. Skal bli henta av Jim på skolen ca klokka 10, tipper operasjonen er da i 11.30 - 12 tida..
Fredag 3. Februar - Første fysioterapaut time! Allerede 3 dager etter operasjonen skal jeg begynne og strekke og bøye på det så mye som mulig.

Dette blir veldig skummelt.. Operere i et fremmed land.. Men det går nok bra. Jeg er bare nervøs for sprøytene OG etter operasjonen. Det blir nok værst. Men da er det bare å tenke at andre har det værre enn meg! hah

"Vi" spilte kamp i dag mot Fern Creek, vi vant 85-41! Jeg sier enda "vi" fordi jeg er enda en del av laget selvom jeg ikke kan spille. Treneren vil ha meg der for "Team support"! Jeg syns og det er godt å ha noen jeg kan være med etter skolen og sånt. Selvom det er himla vanskelig og sitte og se på mens jeg sitter på benken og kjenner det kribler i beina.. Det er noe av det værste med å være skada.......

8 kommentarer:

  1. Du greier det fint! Lykke til med operasjonen :-)

    SvarSlett
  2. Tror vi er mange som ville vært der og holdt deg i hånda... ;O) Men utenom å være PølseAnna(sorry..måtte bare!), så har du jo alltid vært sinnsykt selvstendig! Så dette klarer du fiiiinfint!
    Klem

    SvarSlett
  3. vet at USA er annerledes, men viste ikke at de hadde måneder med 36 dager..

    SvarSlett
  4. Lykke til forresten, det går nok fint :)

    SvarSlett
  5. Det skulle stått 26. januar** - anonym.
    HAHa, renate daa... Takk! <3

    SvarSlett
  6. Det går nok helt fint, Anna. De er som Jim sa vant med å operere idrettsskader på toppidrettsfolk, så du er nok i de beste hender. Skulle gjerne vært hos deg da, men nå er det heldigvis ikke mange ukene igjen!!! Gleder oss sinnsykt til å se deg igjen!!! Klem fra Pappa, og masse lykke til! :)

    SvarSlett
  7. Takk! gleder meg til [a] se dere og!

    SvarSlett