søndag 8. januar 2012

Mandag - søndag

Mandag hadde vi fri. Gjorde lekser, kjøpte inn frukt og grønt til "diett". Et lite glimt av snø var og se.

Jeg lagde Blomkålsuppe til middag! Vellyka


Tirsdag - Skolestart 2012! Var ganske chill dag, gjorde ikke så mye. Etter skolen var jeg igjen på skolen for å se på kamp. Basketball laget mitt spilte mot Bulitt Central, vi vant. Ja, nå har vi i det siste endelig klart å vunnet noen kamper. Coach Medows er ganske hard, så det er flere som har sluttet. Men de som er igjen er flinke spillere. Fikk også vite i dag at vi kom videre i en tournament som kalles TLA (?) tournament, som PRP ikke har spilt i siden 2004! Ganske store greier, tror jeg..

Onsdag - Skoledagen går som vanlig. Mye lekser og arbeid. Men jeg føler det går fortere nå. Engelsken har kommet seg enormt siden de første månedene, og det hjelper når jeg skal til med lekser. Jeg husker i begynnelsen at jeg syntes det var så himla mye og gjør, og jeg kunne ikke skjønne hvordan tidligere utvekslingsstudenter kunne si at det var så enkelt! Men nå begynner jeg og skjønne tankegangen. Er ikke så vanskelig som det var...

Torsdag - I dag hadde jeg matte prøve - fikk A. Jeg hadde også US. history test... Gikk helt ok. Tror jeg fikk B. Er ikke så veldig inne i det historie greiene enda. Etter skolen var jeg hos en lege/fysioterapeut. Han vrei, tok og studerte kneet mitt, mens han spurte meg om forskjellig ting. Han mente at jeg trengte å ta en MR for å forsikre meg om at det ikke var noe rift i minisken eller lingende. 

Fredag - MRen gikk ganske greit egentlig. Jeg har gjort det før, så er kjent på det området. Jeg måtte inn i en maskin i 35 min og ligge helt stille. Han satte på radioen, så jeg sovna lett. Var redd for å få rykninger mens jeg var igang med søvnen, tror jeg fikk det 2 ganger, men det gikk greit. heh. Senere var jeg på skolen for å se laget spille. Vi knuste Southern 63-19! Gud, jeg hadde lyst til å spille. Men nå må vi bare vente på svar på MRen som kommer på mandag.. Etter kampen så hoppa vi inn i bussen og kjørte 4 timer til Ashland. Jeg sov på rom med Jessica, Paige og Katrina. 

Lørdag - Vi spilte kamp mot Boyd County. De var flinke, men vi var bedre. Vi leda hele kampen, vi spilte knallbra hele første omgang. Men 2. omgang så begynte ting og falle fra hverandre. Spillerne begynte og klandre andre spillere, og frustrasjon og sinne syntes.. Men vi dro seieren heldigvis i land og vant 59-53! Det var en deilig seier. Deretter bussa vi 4 timer hjem.



Søndag - I dag har jeg bare slappa av + rydda. Jeg har også gjort litt lekser. Tenkte jeg skulle få bakt det brødet som jeg har hatt planer om å gjør nå i en uke. Men steminga er ikke helt på topp her i gården, så får bare vente litt....

BTW - ER UNDER 6 UKER TIL MARIT KOMMER!!! :D:D:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar